מסיבת רווקות בקיץ

0
3808
מסיבת רווקות בקיץ

הזמן הפופולרי ביותר לעריכת חתונות בארץ הוא בחודשי הקיץ. זוגות רבים מעדיפים לערוך את היום הגדול בימים בהם מזג האוויר חמים ונעים בחוץ, כך שמזג האוויר לא יפתיע אותם כמו שיכול לקרות בחודשי החורף. אם גם חברתך הטובה מתכננת את יום החתונה באחד מימי הקיץ, זה אומר כי עלייך לארגן עבורה מסיבת רווקות בקיץ סמוך למועד החתונה.

מסיבות רווקות בקיץ יכולות לכלול אינספור אפשרויות לחגיגה, המון מקומות מיוחדים ומקוריים ורעיונות שווים במיוחד ללא חשש ממזג אוויר לא צפוי. מכיוון שיש הרבה אפשרויות, ריכזנו עבורך כמה המלצות טובות לחגיגת מסיבת רווקת בקיץ:

מסיבה בחוף הים או בבריכה

כשחושבים על קיץ מיד חושבים על ים או בריכה. מסיבות רווקות בקיץ הכוללות מים הן אופציה נהדרת, מכיוון שכך כל המשתתפות במסיבה יוכלו ליהנות ממסיבה כיפית וגם מהשתכשכות במים הקרירים והנעימים כשמזג האוויר חמים בחוץ.

אם החלטת לערוך את מסיבת הרווקות בחוף הים, מומלץ כי תחפשי אחר רצועת חוץ בארץ שהיא יחסית מבודדת ושקטה לעומת חופים אחרים. בדרך הזו תוכלו לחגוג את המסיבה על חוף הים וכמה שקרוב למים, אך עדיין ליהנות מפרטיות מוחלטת למרות שאתן חוגגות במקום שהוא מקום ציבורי. מכיוון שהמסיבה נערכת במקום פתוח, יש צורך לדאוג לציוד ואבזור נדרש למסיבה כמו מחצלות, צליות, שולחנות, כריות או כסאות ועוד.

מסיבה בוילה פרטית

מקום נוסף ומומלץ לחגיגה של מסיבת רווקות בקיץ, הוא השכרת וילה פרטית באזור פסטורלי ורחוק מאזור המרכז. אם הבנות במסיבה מעוניינות לבלות את הלילה במקום לאחר המסיבה, כך שלא יצטרכו לנהוג לאחר ששתו אלכוהול, בוילה קיימת אפשרות להשכרת המקום למשך כל הלילה.

מומלץ לבחור וילה פרטית שיש בה גם בריכה גדולה בחוץ, מקומות ישיבה בחצר הווילה ועוד. אין ספק כי מדובר על מקום שהוא מאובזר בכל הציוד והריהוט הדרוש למסיבה, כדי שהמשתתפות במסיבה לא יצטרכו להביא עמן דברים ואבזור נחוץ. אם המקום מציע חצר גדולה ובריכה, תוכלו לשלב את המסיבה בין כמה מקומות בוילה החל משעות הבוקר וכך ליהנות מהבריכה הגדולה, לערוך את משחקי החברה בחצר הווילה ולקראת הערב להתכנס בחלל המרכזי של המקום ולהמשיך את החגיגות.

מסיבת פיקניק בחיק הטבע

דרך נהדרת נוספת לנצל את מזג האוויר הקיצי למסיבת הרווקות, היא באמצעות תכנון מסיבה שתיערך תחת כיפת השמיים ובחיק הטבע הפתוח. אפשרות זו מתאימה לכלה שאוהבת במיוחד את הטבע וטיולים בו, ולכן היא תתחבר מאוד לרעיון שעומד מאחורי הקונספט של המסיבה.

תוכלו לבחור מסלול טיול כיפי ויפה בו תטיילו במהלך היום, ולבחור נקודת עצירה בה תערכו פיקניק מפנק וטעים בחיק הטבע וגם לערוך כמה משחקי חברה מדליקים ומשעשעים שיגבשו את כולן. מומלץ במיוחד לבחור מסלול טיול הכולל גם נחלים, כדי שתוכלו להתרענן במי הנחל במהלך המסלול.

עוד הפעלות למסיבת רווקות תמצאו בפורטל פינק.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here