מערכות מיזוג מתקדמות שכל אחד חייב בביתו

0
149
קרדיט canva

הגיע הזמן לחשוב מחדש על הדרך שבה אתם מקררים את הבית שלכם בקיץ הישראלי. אם הבית שלכם מתאים לכך ואם התקרה יכולה לשאת את הבנייה בגבס שמחייבת התקנת מזגן vrf מומלץ, הרי שזאת מערכת המיזוג הטובה ביותר שאתם יכולים להרשות לעצמכם. למעשה, צריכים, משום שבשלב כלשהו אנשים יחליטו שהם לא מוכנים לשלם יותר מדי כסף על חשבון החשמל במיזוג יומי בימי השרב של הקיץ ההולכים ומקצינים. נכון, המערכת עולה קצת יותר, אולם העלות הראשונית של התקנת מערכת זאת בסופו של דבר תחזיר את עצמה בחשבון חשמל הרבה יותר זול מזה שאתם משלמים היום. זה ודאי משום שאנחנו לא צועדים לקראת עולם קריר יותר אלא חם יותר, ובסופו של דבר גם הטכנולוגיות שמשמשות אותנו למטרות אלה משתכללות עד כדי כך שהישנות כבר לא יהיו תקניות או כדאיות לאף אחד. בגלל זה, חברת כוכב הקור מציעה לכם לבדוק את האפשרות להתקין מערכת מיזוג כדאית כזאת בבית שלכם, בכפוף למפרט הטכני שלה ולאפשרות להוסיף תקרת גבס, כמובן.

למה דווקא VRF?

מערכת מיזוג רגילה עובדת על מדחס שאינו חסכוני מבחינה אנרגטית. המדחס עובד על מהירות קבועה שעובדת קשה כדי להגיע לטמפרטורה הנדרשת לכם, וכשהמזגן מגיע לזה הוא מפסיק לעבוד. ההפסקה קורית בבת אחת, גורמת לנפילת מתח וזרם וכשהמדחס מחדש את פעילותו הוא גורם לקפיצה חדשה בצריכת החשמל. זה נדרש כדי שהמדחס יחזור ויקרר את החלל של החדר ולכן הוא צורך יותר חשמל מאשר מזגן VRF. מזגן חדשני זה נחשב חסכוני בחשמל משום שהמדחס שלו עובד כל הזמן ורק משנה את המהירות שלו בהתאם לרמת הטמפרטורה שנדרשת בחדר. כך שהוא רגיש לכך ומתאים את עצמן מבלי לגרום לקפיצות גדולות מדי בזרם החשמל שגורמות לכך שהוא יהיה יקר יותר. זה בדיוק מה שחשוב לדעת כדי להחליף את המזגן הרגיל במזגן חסכוני יותר.

היערכות מיוחדת להתקנה

כאמור, יש צורך בתקרת גבס על מנת להתקין את המזגן משום שמדובר במנוע אחד בלבד שיותקן על הגג או מחוץ לחלון, ומשם השלוחות והתעלות שיקררו את כל הבית. הן מוסתרות מאחורי תקרת גבס נוספת לתקרה הרגילה, כך שאם אי אפשר להוסיף אותה צריך למצוא פתרון מיזוג אחר. חשוב גם לדעת שהמיזוג הזה שקט במיוחד ולכן אנשים אוהבים אותו. הוא לא מפריע לאף אחד והוא אחיד, ולכן חברת כוכב הקור ממליצה עליו ללקוחות שרוצים שדרוג.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here