מציאת שיפוצניקים וקבלני שיפוצים מקצועיים

0
2117
מציאת שיפוצניקים וקבלני שיפוצים מקצועיים

שיפוצניקים יש רבים, כול יום אנו מקבלים פרסומות מגנטים, ועוד דרכי פרסום המפרסמים שיפוצניקים אבל כיצד ניתן למצוא שיפוצניקים שהם בעלי מקצוע טובים? במשוואה של בחירת בעלי מקצוע שהם שיפוצניקים יש כמה גורמים ראשית מקצועיות השיפוצניק כמה ניסיון יש לו בעבודה שאתם צריכים, האם יש לו תיק עבודות שהוא יכול להציג בפניכם, האם יש לו לקוחות ממליצים שיכולים להעיד על טיב העבודה שלו, האם יש לכם מכרים שלא מטעמו של אותו שיפוצניק אשר יכול להעיד על טיב עבודתו של השיפוצניק או קבלן שיפוצים במרכז? אנשים רבים בוחרים שיפוצניק לפי המלצות של מכרים זה אולי נשמע נכון אבל יכול להיות מטעה לכול עבודת שיפוץ שונה יש מומחה משלה. איש צבע למשל לא מומחה בהדבקת אריחים, חשוב לברר לפני שאתם בוחרים שיפוצניק לפי המלצת חברים מכרים או משפחה איזה עבודה ביצע השיפוצניק אצלם והאם זה דומה לעבודה ביצע השיפוצניק אצלם והאם זה דומה לעבודה הנדרשת אצלכם.

המלצות באינטרנט

באינטרנט גם ניתן למצוא המלצות ותיאורים של אנשי מקצוע מומלצים ניתן למצוא זאת באתרים מיוחדים, בפורומים וברשתות החברתיות. לאחר שמצאתם סוף סוף שיפוצניק שהוא בעל מקצוע טוב שהוא אמין ואדם איכותי לצביעת דירה חשוב לסכם עימו את כול הפרטים בצורה מדויקת ראשית חשוב שכול פרטי העבודה יהיו ברורים ומוסכמים על שני הצדדים,חשוב שלוחות הזמנים ומועד סיום העבודה יהיה מוסכם על ידי שני הצדדים ויהיה קנס על איחור בסיום הפרויקט חשוב מאוד לסכם באופן סופי על פרטי התשלום יש שיפוצניקים שמפתים אתכם בהצעת מחיר אטרקטיבית ואחר כך שולפים עוד סכומים שצריך לשלם שלא ציינו מראש, חשוב לחתום על הסכם או זיכרון דברים עם השיפוצניק שבו הוא מתחייב על הסכום ועל מועדי ביצוע.

עבודה מול שיפוצניקים

הדגישו בפני השיפוצניק שהחוזה או זיכרון הדברים ביניכם לעבודות גבס מחייב וכי אין לחרוג מן הנאמר בו. כך לא יוכל השיפוצניק לדרוש כספים נוספים או לאחר במועד סיום פרויקט השיפוץ. אם אינכם לגמרי יודעים איך אתם רוצים לעשות את השיפוץ ניתן להיעזר בדעתו ועצתו של השיפוצניק הוא ודאי עשה עבודות שיפוץ רבות ומבין מעט בעיצוב ובפתרונות שיפוץ. כך שהוא יכול לייעץ לכם ולתת לכם רעיונות. שימו לב שהשיפוצניק משתמש בחומרים שקבעתם אותו ולא מחפש חלופות זולות ופחות מוצלחות. אם תקפידו על כול המצוין לעיל תמצאו שיפוצניקים שהם בעלי מקצוע טובים ותהיו מרוצים מתוצאות השיפוץ.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here