עוברים דירה זקוקים למנוף הרמה?

0
1484
עוברים דירה זקוקים למנוף הרמה?

שוב פעם הגיע הרגע בו עוברים לדירה חדשה, זה אומנם מאוד מרגש, אך בין היתר מדובר בתהליך לא פשוט שדורש הרבה עבודה וסבלנות. אחת הדרכים להקל על תהליך מעבר הדירה היא לשפר את תהליך ההובלה.

על הובלות מנוף שמעתם?

מעתה הובלת דירה לא צריכה להיות כל כך קשה ומסורבלת, כי במקום לעשות אותה בדרך המסורתית של סחיבת הארגזים והריהוט למטה במדרגות או להתאמץ לדחוף את הספה הגדולה במעלית ללא הצלחה, יש אפשרות אחרת. ניתן להזמין שירותי הובלות מנוף, כאשר מגיעה משאית הובלות רגילה עם טוויסט קטן – מנוף המחובר אליה שעולה ויורד לפי הצורך. מנוף זה הנקרא גם מנוף הרמה, הוא כמו זרוע שתופסת את החפצים השונים ומעבירה אותם ממקום למקום. תדמיינו לכם את הצעצועים שהיינו משחקים איתם כשהיינו ילדים, המשאית שמחובר אליה מנוף, אז לזה בדיוק הכוונה.

מחפשים הובלות בתל אביב עם אחריות? התקשרו 053-4333444

איך זה עובד?

ובכך הובלות מנוף מתבצעות על ידי כך שהמשאית שולטת במנוף שיעלה למעלה עד אשר יגיע לקומה המתאימה והוא ניצב מול החלון או מול המרפסת. שימו לב שאתם צריכים חלון רחב וגדול דיו על מנת להעביר את החפצים באמצעות מנוף החוצה. החלון המתאים להובלות מסוג זה הוא חלון רחב מאוד כמו שאפשר לראות בבתים רבים בכל הארץ. זהו חלון עם המון תריסים שניתן להזיז אותם הצידה ולפנות מספיק מקום להעברת החפצים החוצה. במקרה הצורך יהיה אפשר גם להוציא לגמרי את התריסים ולהחזירם בסוף התהליך. אם יש לכם פסנתר למשל, אז לא תהיה לכם ברירה אלא להעביר אותו דרך מנוף כי ברוב המקרים הוא לא יעבור בדלת או במדרגות.

זקוקים לשירותי מנופים?

הובלות בפתח תקווה של מנוף יכולות להיעשות גם דרך חלון המרפסת וזה הכי אידיאלי לכך, היות ומרפסת היא לרוב רחבה וכך גם החלון שלה או דלת ההזזה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here