קצין בטיחות בתעבורה- מה תפקידו?

0
264
קרדיט: pixabay

לקצין בטיחות בתעבורה תפקיד חשוב מאוד בפיקוח על רכבי התאגיד. ראשית עליו לפקח על תקינותם של הרכבים ולאשר נסיעה עליהם. כמו כן, מהצד השני, על קצין הבטיחות לוודא כי הנהגים פועלים על פי חוקי התעבורה על מנת לשמור על בטיחותם ובטיחות הנוסעים ברכב. כמו כן, עליו לחקור תאונות דרכים ולנהל רשומות ודוחות על כל אירוע. הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים מחייבת כל תאגיד בעל רכבים להחזיק קצין בטיחות בתעבורה ורואה חשיבות רבה בתפקיד זה. ניתן להעסיק קצין בטיחות במשרה מלאה או חלקית כחלק מהחברה ולהעביר לו משכורת ותנאי העסקה אך ניתן גם לשכור שירותים של קצין תעבורה ממקור חיצוני.

ניהול ציי רכב- בטיחות ויעילות

ניהול ציי רכב היא עבודה בעלת חשיבות רבה על מנת שרכבי החברה יהיה בטוחים, תקינים ויחד עם זאת חסכוניים ויעילים עבור הפעילות הנדרשת. קצין בטיחות לרוב מנהל לוגיסטית את השימוש ברכבים ודואג בצורה מקצועית לכל הקשור בהם, החל מבחירת הרכבים, משא ומתן עם מוסכים, ביקורת של הרכבים וכו'. כאשר צי הרכב מנוהל בצורה יסודית, כל המשתמשים ברכבים יוכלו לנהוג בצורה בטוחה ויידעו למי לפנות בעת הצורך. שימוש ברכבים תקינים מציל חיים ומונע תאונות דרכים ולכן חשיבות רבה לאיש מקצועי, הגון ובעל יכולות בנושאי רכבים ובטיחות בדרכים שינהל את ציי הרכבים. הרכבים צריכים לעבור טיפולים ויש צורך לתחזק אותם לאורך כל הדרך.

קצין רכב בתעבורה – גיוס קצין רכב שמומחה בעבודתו

גיוס והשמת קצין רכב בתעבורה לחברה שלכם, יוריד מכם מעמסה אחת ויקנה לכם שקט נפשי ובטחון שרכבי החברה בטוחים לשימוש, מטופלים ומתוחזקים. ניתן לפנות לחברות מקצועיות שיגייסו עבורכם קצין בטיחות למשרה קבועה או זמנית. שירות כזה מאפשר לכם לדעת שבחברה שלכם הרכבים מטופלים על ידי קצין בטיחות מוכר, מקצועי, יסודי ואמין וחוסך מכם את הגיוס בעצמכם כאשר אתם לא בטוחים כיצד לבחור מישהו מקצועי שכזה. בחברה של ליז – ג'יקובסון שירותי בטיחות בע"מ יעשו בשבילכם בדיוק את העבודה הזו ויעמידו לרשותכם קצין בטיחות בתעבורה וילוו את גיוסו לחברה החל ממבחני המיון ועד להתאמת המועמד לאופי החברה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here