שאלות נפוצות על השתלות שיער לנשים

0
330
credit Canva

הליך השתלת שיער לנשים וגם לגברים מתבצעת תחת הרדמה מקומית. צוות מקצועי ומנוסה מסיר זקיקי שיער מאזור שמאופיין בצמיחה מספקת ומעביר אותם אל אזור דליל בשיער. השתלות שיער לנשים אפשריות לביצוע רק כאשר קיים אזור בראש שיכול לשמש אזור תורם. ניולוק קליניקה באזור הצפון מבצעת השתלות שיער לנשים על בסיס טכנולוגיה חדישה. המקצועיות של הצוות באה לידי ביטוי בתוצאות. נשים וגברים מגיעים אל ניולוק קליניק מכל רחבי הארץ עם חלום על שיער בריא, טבעי ושופע, הצוות של הקליניקה מסביר, מאבחן , מציג את התוצאות הצפויות ומגשים את החלום.

כיצד מתבצעות השתלות שיער לנשים?

ההבדל בין השתלת שיער לנשים לבין השתלת שיער לגברים נובע מסוג ההתקרחות. בעוד התקרחות גברית מתרכזת במרכז הראש, אצל נשים הבעיה מתבטאת בשיער דליל בראש כולו. ההליך מתחיל באבחון קצר שמשמש לבדיקת התאמה להשתלת שיער ותיאום ציפיות. פגישת האבחון היא המקום לשאול בו את כל השאלות. השתלות שיער לנשים וגברים מבצעים תחת הרדמה מקומית כאשר המטופל ער לחלוטין. לא תרגישו כל כאב במהלך הטיפול פרט למספר דקירות. לאחר שהאזור כולו מורדם היטב לא מרגישים דבר. הצוות המטפל מסיר בזהירות זקיקי שיער מהאזור התורם ומשתיל אותם באזור המבוקש.

מתי אפשר לראות תוצאות?

השתלות שיער לנשים דורשות סבלנות. התוצאות ניכרות רק לאחר מספר חודשים עד שנה. חשוב להבין שזקיקי השיער שהושתלו זקוקים לזמן בכדי להצמיח שיער. אין מדובר בהדבקת תוספות שיער מהירה אלא בהשתלה של שיער טבעי. שיער צפוי לצמוח באופן איטי באזורים הדלילים כאשר לאחר 3 חודשים כבר תבחינו בהבדל. חצי שנה לאחר ההליך אפשר כבר לראות 50% מהתוצאות בעוד את התוצאה הסופית נראה רק לאחר שנה.

האם זקיקי השיער שהושתלו עלולים לנשור?

אותם זקיקי שיער שהושתלו עמידים בפני התקרחות. שיער שהושתל ממשיך לצמוח ואינו נושר לאורך כל החיים. אפשר לטפל, לעצב ולסרק את השיער המושתל בדיוק כמו שיער רגיל. הצלחה של השתלות שיער מושפעת מההתאמה של המטופלת להליך, הניסיון של הצוות המטפל והקפדה על הנחיות הרופא. במקרים בהם ההליך מצליח המטופלת נהנית ממראה שיער בריא וטבעי, לא ניתן יהיה לזהות שעברתם השתלת שיער.

השתלת שיער בישראל עם ניולוק קליניק

נשים רבות בישראל ובעולם סובלות מבעיית שיער דליל עם קרחות, ניולוק קליניק מציעה לאותן נשים לבצע השתלת שיער מהירה במטרה להשיב לעצמן מראה של שיער שופע וטבעי. ניולוק קליניק מבצעת השתלות שיער בישראל בטכניקות חדישות שמשיגות תוצאות מצוינות. חייגו בהקדם 052-5920313

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here