שירותים רפואיים להרמת סינוסים ושתלים

0
712
שתלים בפה
Credit: Pixabay.com

שירותים רפואיים שונים הכוללים ניתוחים להרמת הסינוסים, ולאחר מכן התקנת שתלים בפה. הינם מהווים את מכלול הטיפולים הדרושים לשיקום השיניים בפה. עבור אנשים שסובלים מבעיות בפה ובלסת, אשר מצריכות התייחסות ספציפית, באמצעות הרמת הסינוסים ושתלים דנטאליים בפה.

הרמת סינוס

הניתוח להרמת סינוס מתבצע על מנת לקרב את המבנה הפנימי של הפה שלנו, זה שתומך במבנה התקין של הלסת שלנו. התהליך מתבצע בדרך כלל במטופלים שמצב בריאות הפה שלהם לא מזהיר. אשר זקוקים להשתלת שתלים דנטליים, אך מבנה הלסת הקיים שלהם אינו יכול לתמוך בשתלים. על כן נעשה ניתוח שמטרתו הרמת הסינוסים, באופן שמחזיר את הצורה התקינה ללסת שלכם.

שתלים בפה

התקנת שתלים בפה הינה פעולה שיש לבצע במטופלים שאיבדו שיניים רבות. ישנם סוגים רבים ושונים של שתלים בפה. שכל אחד מהם מספק מענה מדויק למצבי רפואיים שונים, גדלים ומבנה פה שונים. מומלץ לבצע הליכים להשתלת שתלים בפה, רק על ידי רופא או רופאת שיניים מנוסים. בעלי מוניטין ללא רבב, בביצוע הליכי השתלת שתלים בפה. על מנת לוודא שההליך לשיקום הפה והשיניים שלכם, ייצא לפועל על הצד הטוב ביותר. ללא תקלות וכאבים מיותרים.

שתלים דנטליים

שתלים דנטליים הינם שתלים כירורגים המתממשקים לעצם הלסת או הגולגולת כדי שלנו. במטרה לספק תמיכה לכתרים, גשרים, שיניים תותבות ועוד. השתלים הדנטליים בעצם משמשים כעוגן עליו מתלבשים השיניים המלאכותיות ובעצם כך מאפשרים לרופאי השיניים להמשיך בצעד הבא בתהליך שיקום השיניים. שלב השתלת הכתר או השיניים התותבות בעצמם. קיימים 5 סוגי שתלים דנטליים בהם משתמשים רופאי השיניים:
– אלפא ביו
– A.B, Paragon
– שתל דנטאלי מסוג M.I.S
– שתלי  Zimmer
– שתלי ARDS Implants

מרפאת השיניים של דוקטור לריסה- מומחיות ללא מתחרים בשיקום השיניים והפה

מרפאת השיניים של דוקטור קלריסה מורגן בגבעתיים, מזמינה אתכם להצטרף לשורה של פציינטים מרוצים, וליהנות ממגוון רחב של טיפולים דנטאליים מתקדמים לשיקום השיניים והפה. אם אתם סובלים מבעיות בבריאות הפה, וזקוקים לטיפולי השתלות והרמת סינוסים, הגעתם למקום הנכון. רק במרפאת השיניים של דוקטור קלריסה מורגן, תזכו לטיפול הרפואי היעיל ביותר וללא מתחרים מכל אזור תל אביב והסביבה. כל זאת, במרפאה יוקרתית במרכז הארץ, ומרחק נסיעה קצרה מכביש איילון. אנו מזמינים אתכם ליצור קשר כבר היום. ולעשות את הצעד הראשון לקביעת תור או לשיחת ייעוץ למספר 03-5740484.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here