ביטול רישום פלילי במשטרת ישראל

0
675
ביטול רישום פלילי במשטרת ישראל
Credit: Pixabay.com

הרישום הפלילי הוא לא סתם זיכרון ישן שאתם סוחבים לאורך שנים מהתקופה שבה נדרשתם להתמודד עם בעיות פליליות. מדובר על רישום שיכול להשפיע על כל תחומי החיים, בוודאי אם אתם מנסים להחזיר את החיים שלכם למסלולם אחרי תהליך ענישה ושיקום. ובדיוק מהסיבה הזו, אתם זכאים לפנות לעזרת עורך דין אלון שליכטר, למשפט פלילי ודיני תעבורה, כדי לתכנן איך להגיש בקשת ביטול רישום פלילי על בסיס ההנחיות של המחוקק בתחום.

הזדמנות אחת לבצע הליך ביטול רישום פלילי

כל מי שאי פעם התמודד עם בעיות בתחום הפלילי יודע שמדובר על אתגרים מורכבים מאוד, שבהם מעורבים גורמים רבים ולכל אחד יש אינטרס קצת אחר. כאשר אתם נמצאים במרכז העניינים, האדם היחיד ששומר על האינטרס שלכם הוא עורך דין פלילי שאתם שוכרים. והוא אחראי לבנות את קו ההגנה ולשמור על הזכויות שלכם לאורך שנים. יחד עם זאת, לפעמים עורך דין מתמודד עם ראיות חזקות מאוד וקשה לכם באמת להגן על עצמכם. במצב כזה, יש לכם רישום פלילי ואתם מסיימים את ההליך עם עונש כזה או אחר אבל גם עם זכאות על פי החוק להגיש בקשה לבטל את הרישום.

ההשפעה על העתיד שלכם מתחילה עכשיו

החוק הישראלי מכיר בכך שיש תהליך שיקום שעוברים אנשים שהסתבכו עם החוק. המטרה של השיקום היא גם להרחיק את העבריין מהחברה אבל גם לתת לו הזדמנות לשקם את חייו. ולכן אחרי שאתם מסיימים לרצות את העונש שלכם, יש אפשרות בסיטואציות מסוימות גם להגיש בקשת ביטול רישום פלילי כדי לנקות את גיליון הרישום המשטרתי שלכם. לרישום יש השפעה על המשך החיים שלכם במגוון תחומים, כמו למשל בתחום התעסוקה. מה שאומר שיש לכם אינטרס לעשות את כל המאמצים כדי לבטל את הרישום ולקבל את החיים שאתם מכירים בחזרה.

גם בעבירות קשות – יש מקום לשיקום

גם כאשר מדובר על עבירות מאוד קשות שמגיעות לרף הפלילי הגבוה ביותר, כאשר יש ספק, אפשר לנקות את הגיליון. למשל בעבירות מעשה מגונה אשר הגיעו לערכאות גבוהות ובית המשפט הפך את ההחלטה, יש מקום להגיש בקשה לבטל את הרישום הפלילי, מפני שאין הכרעה ברורה. הכל צריך להתבצע תוך רגישות לסיטואציה ותוך הבנה שיש גם נפגעי עבירה, אבל בהחלט מגיעה לכם הזדמנות שנייה ואתם יכולים לעמוד על כך שיימחק לכם הרישום הפלילי.

עורך דין אלון שליכטר מומחה משפט פלילי ודיני תעבורה, יכול ללוות אתכם שלב אחרי שלב בתהליך מחיקת הרישום הפלילי שלכם, ולהחזיר את החיים שלכם לשגרה. וזאת על בסיס ניסיון והיכרות עם דרישות החוק בתחום, ויכולת לספק ייצוג משפטי מקצועי. לפרטים נוספים ויצירת קשר עם משרד עורכי הדין התקשרו – 054-6762373.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here