פרגולות לקראת הקיץ

0
1549
פרגולות לקראת הקיץ

אנחנו בעיצומו של חודש מאי ואפשר להגיד בבטחה שהקיץ הגיע, אומנם הילדים עוד בבית הספר אבל לפי מעלות החום והלחות בחוץ, אביב זה כבר לא. הרוב כבר מדליקים מזגן בבית, חלקם כבר ישנים איתו ולא מסתפקים באוויר הנעים שיש בשעות הערב.

למי שיש בית פרטי הרוויח, כי זו העונה ששעות הערב עדיין אינן חמות במיוחד ואפשר לשבת בכיף בגינה ולהנות מהאוויר הצח. אולם שעות הבוקר והצהריים כבר ממש חמות ולכן למי שמסתובב בחוץ כדי להצטייד במקדם הגנה ובקבוק מים, כי השמש הישראלית לא לוקחת שבויים.. נותנים חשיבות גבוהה מאוד להגנה מהשמש וחשוב להקפיד להתעטף בבגדים ובכובע ולהתמרח במקדם הגנה גבוה אם שוהים בשמש בשעות הצהריים החזקות.

פרגולות וסוככים – איך נסתתר מהשמש?

רוצים לשבת בנחת בחצר ולא לדאוג מקרניה החזקות של השמש? רוצים קצת פרטיות בגינה או במרפסת שלכם בה תוכלו לערוך מנגלים ומפגשים משפחתיים? האופציה הטובה ביותר עבורכם היא להתקין פרגולה אלומיניום למרפסת. פרגולת אלומיניום או עץ תשתלב לכם מאוד יפה עם הירוק של העצים ותעניק אווירה נעימה לימי הקיץ. לחילופין אתם יכולים גם לשלב בביתכם כל מיני סוגי גגונים אחרים ופתרונות הצללה שיגנו עליכם מפני השמש. פרגולות אפשר להתקין גם במרפסת של דירה בבניין, אך אם אתם רוצים משהו קצת יותר פשוט, תוכלו להסתפק במרקיזה למרפסת ובגגוני פלסטיק ויריעות בד שיעשו את העבודה.

הצללה מהשמש ומהשכנים..

נכון שאחוות שכנים זה משהו חשוב וכיף להיות איתם ביחסים טובים, אך לא לכולם מתאים חיי קיבוץ ושותפות, והרבה מאיתנו רק רוצים את הפרטיות שלהם, לשבת בגינה שלנו ולהנות מהשקט. לכן פרגולה יכולה לשמש אותכם לקצת יותר מהסתרת השמש, היא תיצור מעין מחיצה בין הבית שלכם לבית השכנים וכך תהיה הפרדה. אם אתם מארחים מפגשים משפחתיים, או סתם רוצים לבלות עם האישה והילדים לבד ולאכול ארוחות בגינה או במרפסת, פרגולה היא הפיתרון שלכם. מתחתיה תוכלו להעמיד שולחן וכיסאות ולהנות מפינת ישיבה ובילוי באוויר הצח.

להזמנת פתרונות הצללה לבית שלכם צרו קשר עם חברת תדמית סוככים – איתך תמיד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here