איזה עורך דין מתאים להסדרת חובות?

0
324
קרדיט: freepik

נקלעתם לתסבוכת מול הבנק? לא מוצאים את הדרך לעמוד בתשלומים שהבנק דורש? פנו עוד היום לעורך דין שמתמחה בתחום לטובת הסדר חוב מול הבנק. בהתנהלות מול בנקים ליווי של עורך דין אסרטיבי ומקצועי היא המפתח לחיזוק המעמד שלכם. אותו בנק שהתנהג אליכם בעבר בחוסר סבלנות ישנה את הגישה. משרד הבוטיק של עו"ד עורכי דין טל פלרמן – פרלמן ושות מתמחה בהסדרי חוב וניהול תיקי הוצאה לפועל. השירות המסור של המשרד זמין בעבור לקוחות מכל רחבי הארץ. אם אתם מחפשים עו"ד מקצועי שאכפת לו – חייגו עכשיו אל עורכי דין טל פלרמן – פרלמן ושות.

איך עו"ד הוצאה לפועל יכול לעזור לכם?

עם נושים שמתקשרים ללא הרף, מאיימים ושולחים מכתבים מעורכי דין קל להרגיש שאין מוצא. אנחנו כאן בכדי לומר לכם שיש פתרון. אתם עוברים תקופה קשה אך יש לכם את הכוח להחזיק מעמד עוד קצת, לפתור את הבעיה ולהתחיל מחדש. התפקיד העיקרי של עו"ד הוצאה לפועל הוא לסייע לכם למצוא מוצא מהתסבוכת. עורך הדין פועל אל מול עורכי הדין של הנושים, מגן על הזכויות שלכם, מקדם ביטולים של סנקציות ומגיש בעבורכם בקשות להסדרת החוב. בהתאם למצב התיק עורך הדין יפעל לקבלת הפטר. כל הליך פשיטת רגל הופך פשוט יותר עם עורך דין מקצועי ומנוסה לצדכם.

עורך דין להסדר פריסת חובות

הבנקים כגופים חזקים מפעילים לחץ רב על לקוחות שחייבים כספים. אם לקחתם הלוואה ואין לכם אפשרות להחזיר אותה או שהחשבון שלכם בגירעון גדול ואין לכם את היכולת לכסות אותו – יגיע הרגע בו הבנק לא יהיה עוד סבלני. ליווי של עורך דין מבטיח הגנה על הזכויות שלכם וסיום מהיר של ההליך בהסדר פריסת תשלומים. הבנק מיוצג על ידי פירמות של עורכי דין קשוחים כך שאתם לא יכולים להרשות לעצמכם שלא לבחור בעורך דין מנוסה ואסרטיבי. כך למשל, עו"ד צוואות לא יידע לתת מענה הולם ואתם תהיו חכמים יותר ותקפידו לבחור מראש עו"ד הוצאה לפועל או הסדרת חובות.

כיצד נבחר נכון את עורך הדין?

ניסיון ומומחיות הכרחיים בהתמודדות מול הבנק, הנושים ומול נציגי ההוצאה לפועל. הצוות של משרד עו"ד עורכי דין טל פלרמן – פרלמן ושות בוחן היטב כל מקרה, בונה טיעונים חזקים, מציג את אפשרויות הפעולה, מסביר על ההשלכות האפשריות בכל בחירה ומבצע חישובי הערכת סיכונים. אל תתפשרו על פחות מעורך דין מנוסה שמבין היטב את המערכת הבנקאית ונחשב לאחד מעורכי הדין הטובים בתחום.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here