הרשו לעצמכם טיפול רגשי והחלמה

0
383
קרדיט תמונה FREEPIK

רבים נמנעים מטיפול רגשי בגלל התחושה שלא ימצאו את המקום הנכון שבו יוכלו לפרוק את המצוקה שלהם, לשתף ולקבל את מלוא ההבנה למצבם. כך קורה שאנשים רבים מסתובבים עם המועקה שבתוכם שמשבשת לא פעם את השגרה שלהם, גורמת לתחושות קשות כמו דיכאון וייאוש עד כדי כך שהם נמנעים לפעמים מלמצות את הפוטנציאל המלא שלהם. העכבות והמחסומים הנפשיים האלה לא חייבים להימשך לנצח ואין סיבה להתפשר על איכות החיים שמגיעה לכם רק משום שטרם ניסיתם את כל החלופות שקיימות לטיפול נפשי רגיל. בכל הקשור לענייני בריאות הנפש תל אביב והסביבה, יש מקום אחד שמציע חלופות לטיפולים המקובלים בקליניקה רגילה, משום שהוא בית שמוקדש לאיזון נפשי, לרגיעה ולהחלמה לכל מי שזקוק לפסק זמן כזה ולטיפולים מקיפים ומעמיקים, כולל אבחון מדויק וייעוץ. בית סניטי – רוח ים הוא בית כזה שמטפל בכל המנעד של בעיות נפשיות, מהפרעות אישיות ועד טראומות למיניהן.

טראומה יכולה למצוא פתרון

טראומות שונות שמלוות אותנו חיים שלמים לא חייבות להישאר ללא פתרון וללא טיפול. יש מי שיכול להציע גישות שונות של טיפול בטראומות לכל סוג כזה, ויש מי שיכול להקיף את היום יום של נפגעי טראומות בתמיכה ובייעוץ כיצד להמשיך ולתפקד בשגרה למרות הטראומה. בניית מעטפת של שירותים ושל תמיכה היא בדיוק מה שזקוקים לו נפגעי טראומות שונות, מהלומי קרב ועד נפגעי טראומה מינית, ואת זה אפשר לקבל בבית זה שמטפל בכם ובונה לכם תכנית החלמה ושגרה בריאה ותומכת.

שגרה חדשה גם לנפגעי טראומות

כשאתם לא מצליחים להשתחרר מטראומה, זה משום שיש צורך במענה רחב יותר ולא רק בטיפול. ההתייחסות לכל מרכיבי היום יום של נפגעי טראומה היא חיונית להמשך ההחלמה וליציאה ממשבר כזה. משום כך, טיפול ב-ptsd אינו יכול להסתכם רק בטיפול נפשי אלא לקבל גם ייעוץ כיצד בונים מציאות חדשה שבה משתלבת גם הרגישות הקיימת לכל טריגר. לאחר שמתנסים במציאות כזאת שנבנית עבור הנפגעים בבית סניטי – רוח ים, אפשר לשחזר זאת גם מחוץ לבית בהנחיה ובהדרכה של אנשי המקצוע במקום, כדי להמשיך את האווירה התומכת גם בבית. זה בדיוק ההבדל בין טיפול מוגבל לבין שילוב של הטיפול בשגרה תומכת ומבינה הרבה יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here