איטום גגות: מתכוננים לחורף

0
1460
איטום גגות: מתכוננים לחורף

עוד רגע יגיע החורף. אתם כבר מוציאים את הבגדים החמים והארוכים מהמדפים העליונים של הארון ומחליפים אותם עם הטי שרטים והמכנסיים הקצרים. את מגירות המטבח ממלאים מרקים ממגוון סוגים והשוקו החם במרחק נגיעה.

הפוך כבר מוצב על המיטה במקום שמיכת הקיץ הקלילה והמזגנים מכוונים על חום. אבל רגע, לא שכחתם משהו? אווירת החורף הקסומה עלולה להיהרס אם חלילה יתגלו נזילות ודליפות עקב איטום גג לקוי.

איטום גגות בירושלים הוא פעולה מחייבת וחשובה בכל מבנה, בין אם מדובר בבית הפרטי שלכם ובין אם מדובר בעסק שלכם. לפני החורף רצוי מאוד לבצע בדיקה מקיפה של איטום בכל מיני מקומות בבית כמו מרפסות, מרצפות, קירות, מקלחות וכדומה, בייחוד אם בעבר סבלתם מדליפות ונזילות. איטום לקוי שלא יטופל עלול לגרום לנזקים כבדים מאוד וגם העלויות יהיו בהתאם. קירות מקולפים, עובש, פטריות, טחב, ריח רע, רעשים מבחוץ, קור או חום שנכנסים לבית, סדקים – כל אלו ועוד עלולים להיגרם אם לא תטפלו באיטום הגג שלכם בזמן.

מעבר לדליפות והנזילות, איטום לקוי עלול לגרוע בעמידותו של הגג ולסכן את יושבי הבית. לכן גם חשוב לחפש קבלני איטום מומחים בגגות, מקצועניים בתחומם, בעלי ניסיון וותק בעבודה זו, ולא כאלה שרק עושים לכם מחיר זול וטוב עם חומקים לא איכותיים.

קבלן שיפוצים בירושלים שעושה את הטעות הכי קטנה עלול לגרום לכם לנזקים כבדים יותר. עקב כך, רצוי להשקיע זמן בחיפוש הקבלן ולוודא גם שהוא מחזיק בתעודת קבלן איטום.

ישנם אנשים שמעדיפים לבצע עבודות איטום בעצמם. אך כשמדובר באיטום של גגות הפעולה הופכת למסוכנת הרבה יותר. מדובר במקום גבוה שמצריך עבודה מדויקת ותפעול עדין ומקצועי.

אל תיקחו על עצמכם את האחריות הזו. מומלץ שלא לבצע את האיטום בגג כבר בתקופת החורף, שהרי החומרים מצריכים התייבשות ומי הגשמים עלולים להקשות מאוד על כך.

חשוב שתתייעצו עם בעל מקצוע אובייקטיבי לגבי סוג האיטום של הגג שלכם. לא כל הגגות מתאימים לגל סוגי האיטום. האיטום יכול להתבצע במגוון שיטות וחומרים.

כף לדוגמה, שימוש בזפת חשוב שתיעשה רק במצב של גג חדש לגמרי, או לחילופין שכבר יש זיפות ישן על הגג. עשו בדיקה קצרה באינטרנט לגבי החומרים והקפידו לשאול את הקבלן את כל השאות על החומר. בדקו שמדובר בחומר איכותי ויעיל שיחזיק מעמד שנים רבות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here