בגידה באמון: איך בכלל מוכיחים אותה?

0
3124

כשאנחנו מדברים על בגידה אנחנו מדברים על קיומו של קשר רומנטי מחוץ לנישואין, אבל האמת היא שזה לא המצב היחיד שבו אנחנו עלולים למצוא עצמנו נבגדים. גם השותף העסקי עשוי לבגוד בנו, ואיש לא רוצה לגלות שנעלמו כספים מחשבון הבנק של העסק. אז מה עושים? מצד אחד אפשר למנוע טעויות ולבצע חקירה בשלב מוקדם מאוד, ומצד שני ניתן להשיג הוכחות שיאפשרו לכם לפנות לאפיק משפטי בצורה טובה יותר. לפרטים נוספים, ניתן לפנות אל ש. כספי.

 

בגידה של בן או בת הזוג

בני זוג שמגלים כי הצד השני מנהל רומן נוטים לא פעם להחליט להתגרש. הם אורזים מזוודות, מפרקים את התא המשפחתי ולוקחים את הילדים למסע רגשי מורכב מאוד. עם זאת, שיקול דעת ועבודה נכונה בהחלט יסייעו בהתנהלות תקינה וחכמה יותר – לטובת כל הצדדים, ובפרט לטובת הצעירים ביותר. במילים אחרות, לפני שאתם מתעמתים עם בת הזוג ומאשימים אותה בבגידה, מומלץ לבצע חקירות אישות ולהבין האם יש סיבה לדאגה והאם הסימנים שזיהיתם בהכרח מעידים על קיומו של קשר מחוץ לנישואין. יכול להיות שאתם צודקים, אבל רק כדי שתוכלו לפעול נכון רצוי להשיג הוכחות חותכות, וחברת ש. כספי תעזור לכם להגיע אל היעד הזה כדי להימנע מכל הטעויות היקרות שיש.

 

בגידה של השותף העסקי

נכנסתם לשותפות עם אדם שהאמנתם בצדקתו, ובוקר אחד גיליתם שהכסף נעלם מחשבון הבנק שלכם. השותף כמובן נעלם, ולפתע אתם מגלים שכל המידע שקיבלתם עליו היה שגוי – לרבות שמו הפרטי. רגע לפני שאתם מרימים ידיים ומניחים שאין מה לעשות, נסו לאתר משרד חקירות פרטי המנוסה בחקירות כלכליות ובאיתור גורמים מתחזים בדיוק מהסוג הזה. כך תוכלו להגיע אל האמת, להבין את התמונה לעומק ולנסות להציל את העסק שלכם, ואת החור הגדול שנפער בחשבון הבנק.

 

טיפול מונע: חקירה מודיעינית

אם עדיין לא חתמתם על הסכם שותפות או על עסקה שנשמעת נוצצת להפליא, הקדימו תרופה למכה והיעזרו בשירותיו של חוקר פרטי במרכז כדי להבין עם מי אתם עומדים לעבוד. חשוב לזכור כי מסמכים אפשר לזייף ותעודות שנראות אמינות לא תמיד כאלה.

חברת ש. כספי תוכל להעניק לכם את הסיוע המקצועי והטוב ביותר עם כלי חקירה מורכבים ופתרונות יצירתיים במיוחד. זוהי הדרך להגן על העסק ועל הבית. זקוקים לעזרה בניהול חקירות כלכליות או מודיעיניות? אתם מוזמנים ליצור קשר עם צוות החברה כבר עכשיו בטלפון 054-6204394.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here