במה יעזור לך עורך דין מזונות?

0
61
ביטול רישום פלילי במשטרת ישראל
Credit: Pixabay.com

כאשר בני זוג מחליטים להתגרש ולפנות כל אחד מהם לכיוון אחר בחיים יש לא מעט החלטות שהם צריכים לקבל שימשיכו וישפיעו על המשפחה המשותפת שלהם, גם אם כבר לא מדובר בתא משפחתי אחד שחי ביחד. קביעת הסדרי הראייה או חלוקת המשמורת על הילדים, קביעת גובה המזונות וכל סוג אחר של נושא או עניין ששניהם צריכים להסכים עליו. עורך דין מזונות הוא איש מקצוע מנוסה ומיומן שמכיר את החוקים והכללים הנהוגים במדינת ישראל בנוגע לקביעת גובה תשלום המזונות וכמובן קבלת ההחלטה מי מההורים ישלם למי. במקרים רבים ההורים שוכחים שהמזונות הם התשלומים המיועדים לשם מחייה של הילדים בשגרה.

מה התפקיד של עורך דין מזונות?

קשה מאד לדעת או להעריך מה יהיה גובה תשלום המזונות, שכן עבור כל משפחה החישוב יהיה שונה וכמובן שהוא יהיה תלוי בהרבה מאד דברים – ההכנסות של כל אחד מההורים, כלל הוצאות המחייה שקשורות בילדים והחלטות נוספות שמתקבלות במהלך המשא ומתן של ההורים עד החתימה על הסכם הגירושין. עורך דין מזונות מנוסה שליווה כמה וכמה תהליכים כאלה יידע לחשב את הצרכים של הילדים מבחינת מחייה שוטפת ויבצע סימולציות חישוביות כדי לסייע להורים להבין מה המשמעות של הסכום המדובר ואיך הוא ישפיע על נושאים נוספים בחיים האישיים שלהם בהמשך.

החשיבות של עבודה עם אנשי מקצוע בתחומם

רק עורך דין מזונות הוא הכתובת לבצע חישובים שקשורים לקביעת גובה תשלום המזונות ולא מומלץ לבצע את התהליך הזה ללא הייעוץ המקצועי שלו. אף הורה לא רוצה לשים לב שהוא משלם יותר ממה שהוא אמור או צריך ובוודאי שהוא לא רוצה לגלות שהסכום שמשולם לו על ידי ההורה השני אינו מכסה את כלל ההוצאות השגרתיות והיומיומית של הילדים ויתעורר הצורך לערוך מחדש את הסכם הגירושין, מה שיהיה כרוך בזמן, תשלום לעורך דין והמתנה לחתימה של השופט.

עורך הדין זיו בייטל עוסק בדיני משפחה בכלל וגירושין ומזונות בפרט והוא הכתובת לפנות אליה כדי לקבל ייעוץ מקצועי ומהימן בנושאים אלה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here