הסכם גירושין – מה הוא מכסה

0
64
הסכם גירושין

הסכם גירושין, הוא חוזה מחייב משפטית שנחתם על ידי בני זוג מתגרשים המפרט את תנאי גירושיהם. הסכמים אלו מתייחסים לכל הנושאים הנובעים מפירוק הנישואין.

מה מכוסה הסכם גירושין ?

הסכם גירושין הם מסמכים מקיפים המסבירים את כל ההיבטים של פירוק קשרי הזוגיות. 

חלק מהפריטים העיקריים בהם התייחסו כוללים:

  1.  חטיבת נכסים וחובות – נכסים עיקריים כמו נדל"ן, כלי רכב, השקעות וחשבונות פיננסיים מתחלקים בין בני הזוג יחד עם הקצאת חובות זוגיים כמו משכנתאות וכרטיסי אשראי.
  2.  הסדר תמיכה לבני זוג – חוזי גירושין קובעים כל התחייבות למזונות או למזונות בן זוג של אחד מבני הזוג לשעבר המפרנס את השני כלכלית לתקופה מוגדרת לאחר הפיצול.
  3. תנאי משמורת ותמיכה בילדים – תוכניות הורות המפרטות לוחות זמנים למשמורת ילדים ומגורים ראשוניים יחד עם סכומי מזונות ופרטי תשלום מחייבים על פי חוק.
  4.  מיסים, ביטוח, פרטים אחרים – הסכמים מכסים פריטים בעלי ניואנסים כמו פטורים ממס לתלויים, דרישות ביטוח בריאות, מוטבים בחשבונות פרישה וביטוח חיים, בין כל נושא רלוונטי אחר לפירוק נישואין מסוים.

מדוע הסכמי גירושין חשובים

כניסה להסכמי גירושין הניתנים לאכיפה על פי חוק חוסכת מזוגות לשעבר מלהתמודד עם כל סוגיה בבית המשפט לענייני משפחה בפני שופט. הם מספקים ודאות לגבי כל התנאים, הכספים, הנכסים והאחריות הנובעים מהנישואים שהסתיימו. עמידה בתנאי גירושין חוזיים גם מחזקת טיפול נכון בחובות הורות משותפת, תשלומי תמיכה, העברות נכסים, חובות והסדרים מורכבים לאחר נישואין המשפיעים על החיים, הנכסים והכספים. בסופו של דבר, ברית גירושין מפורטת פירושה פחות סכסוכים, פחות עסקאות משפטיות ומספקת מפת דרכים לחיים לאחר הנישואים כבני זוג לשעבר במקום יריבים מרים באולם בית המשפט שגובים הוצאות משפט אדירות על כל סכסוך זוגי ישן גדול כקטן.

הסכם גירושין

ניתן לחייג במספר: 052-2226699

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here