גם בפסילה – יש מה לעשות עם התיק שלכם

0
645
עורך דין לתעבורה
קרדיט https://daniezra.co.il

אחת הסנקציות החמורות ביותר שיכול בית המשפט להשית על אזרחים שביצעו עבירות תנועה חמורה היא פסילת רישיון נהיגה לתקופה ממושכת. נהיגה בפסילת רישיון הינה עבירה חמורה שהעונש עליה יכול אף להגיע לריצוי מאסר. ועדיין, עצם העובדה שאסור לכם לעלות על הכביש לא אומרת שאתם לא יכולים להתגונן ולשמור על האינטרסים שלכם מול בית-המשפט. זה פשוט אומר שכרגע אתם צריכים לקחת פסק זמן מנהיגה ולדאוג למצב המשפטי שלכם. ביחד עם צוות משפטי מקצועי של משרד עורכי הדין דניאל חי עזרא, אפשר לבנות את התיק שלכם ולדאוג לכך שיהיו לכם פתרונות לכל שאלה, תוך שמירה על כל דרישות החוק.

מה הדבר הראשון שצריך לעשות?

ברגע שקצין משטרה מוסמך מודיע לכם על פסילה מנהלית של רישיון הנהיגה, ישנם לא מעט דברים שניתן לעשות במקביל. קודם כל, חשוב מאוד לציית להוראה שלא לנהוג אחרת אתם מסתכנים בעבירה חמורה אף יותר מהעבירה אותה ביצעתם ובגינה נפסלתם מינהלית מלנהוג ברכב. מעבר לכך, ניתן לפנות לבית המשפט בבקשה לביטול הפסילה המנהלית ולערער על החלטת קצין המשטרה לפסול את רשיונכם. במהלך הדיונים, עורכי הדין שלכם יציגו את כל המידע הקיים בתיק וינסו לשכנע את בית המשפט לבטל את הפסילה המנהלית שהוטלה עליכם.

איך להחזיר לידיים שלכם את הרישיון?

הדרך הנפוצה ביותר לקבל חזרה את רישיון הנהיגה במהלך פסילה מנהלית היא, כאמור, באמצעות פניה לבית המשפט. עורך דין לענייני תאונות דרכים מבין בדיוק מה ניתן לעשות בעניין ואיך להסביר את הדברים בפני בית המשפט. בעת הדיון בבקשה לביטול הפסילה המנהלית בבית המשפט תטען התביעה המשטרתית את טענותיה נגד החזרת הרישיון ואילו עורך הדין מטעם ההגנה יבקש לטעון מדוע יש לבטל את החלטת קצין המשטרה לפסול מנהלית את רישיון הנהיגה. בסוף בית המשפט יכריע בבקשה.

איך להתמודד עם המעשים שלכם על הכביש?

הרציונל מאחורי פסילת רישיון נהיגה הינו הצורך להרחיק נהגים מסוכנים מהכביש. כל עו"ד דיני תעבורה יכול להסביר לכם את הרציונאל הזה ואת פסיקות בתי המשפט במקרים דומים. חשוב לציין, כי לעבר התעבורתי שלכם – מספר עבירות התנועה שביצעתם בעבר – יש משקל רב בהחלטה אותה יקבל בית המשפט בעניינכם. בנוסף, ישקול בית המשפט את בקשתכם על רקע חומרת העבירה שביצעתם ובגינה נפסל רישיונכם.

כל מה שאתם צריכים לעשות בשלב הזה, הוא להבטיח שיש לכם עורך דין מקצועי שמלווה אתכם ואת התיק שלכם, ונותן לכם פתרונות משפטים שמתאימים לסיטואציה שבה אתם נמצאים כעת. משרד עורך הדין דניאל חי עזרא עוסק בתחום וניתן ליצור עמו קשר במספר טלפון 050-6279028.

* הערה: מאמר זה הינו למטרת מידע כללי ואינו מהווה תחליף לייעץ משפטי פרטני עם עורך דין המתמחה בתחום. בנוסף, אין הדבר מהווה תחליף לייעוץ טרם חקירה במשטרה או כל הליך מינהלי או פלילי אחר המתקיים בעניין.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here