השימושים השונים של קרטון גלי

0
519
קרדיט PIXABAY

הפטנט על קרטונים נרשם באנגליה בשנת 1856, ומאז השימוש בחומר גלם זה הלך והתרחב, וקל להבין מדוע: המשקל הסגולי שלו נמוך ומצד שני המבנה הייחודי שלו – 3 שכבות נייר דבוקות זו לזו כשזו האמצעית מקופלת בצורה גלית – מעניק לו חוזק רב (הרבה יותר מהנייר שממנו הוא מיוצר). בנוסף אין צורך בגימור ברמה גבוהה, כך שהקרטון זול למדי, ועוד יתרון הוא אפשרות המחזור של הקרטונים המשומשים (ובעידן שבו כולנו נדרשים להתנהל באחריות אקולוגית, זהו יתרון משמעותי). קרטון גלי הוא אחד מסוגי הקרטון הנפוצים ביותר, וזאת בזכות מגוון השימושים שלו, וחברת ג.כ. שיווק כלפון מייצרת אותו מזה 30 שנים – באיכות גבוהה ובמחירים תחרותיים.

 

* הגנה על רהיטים לקראת הובלתם – שימוש מקובל אחד בקרטונים גליים הוא לצורך יצירת מעטה הגנה לרהיטים לקראת העמסתם למשאית ופריקתם לצורך הובלה. עבור רהיטים רגישים ועדינים ההמלצה היא על עיטוף כפול, כלומר בשתי שכבות של הקרטון הגלי.

* הגנה על הרצפה בזמן צביעה – על-מנת שהרצפה לא תתמלא בכתמי צבע שניתזים כשצובעים את הקירות ו/או התקרה, חשוב להגן עליה. העובי של הקרטון הגלי מבטיח שאף טיפת צבע לא תעבור אותו, כך שהרצפה תישאר נקייה לחלוטין.

* הגנה על הריצוף באתרי בנייה – גם באתרי בנייה נעשה שימוש נרחב בקרטונים גליים, וזאת לאחר שלב הריצוף – על-מנת למנוע פגיעה במרצפות תוך כדי העבודות השונות שמתבצעות במקום.

קרטונים גליים במגוון מידות

קרטון גלי מגיע במרבית המקרים בגלילים שאורכם 50 מטר. ללקוחות ישנה בחירה לגבי רוחב הגליל, כלומר רוחב הקרטון, כשהמידות המקובלות הן 80 ס"מ, 100 ס"מ ו-120 ס"מ. ג.כ. שיווק כלפון מייצרת קרטונים גליים באמצעות מכונות משוכללות שמבטיחות ייצור מדויק ומוקפד, וקרטונים עמידים במיוחד. דגש נוסף של החברה, שהחלה לפעול ב-1992, הוא שימוש בחומרי גלם ממוחזרים במידת האפשר, ומחזור שאריות הייצור – על-מנת למנוע נזקים מיותרים לסביבה. ג.כ. שיווק כלפון מתחייבת גם לזמני אספקה מהירים של כל סוגי הקרטונים הגליים, בכל רחבי הארץ, וזאת הודות למערך השילוח היעיל.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here