דווקא עכשיו – חוזרים לשגרת הכושר החשובה כל כך

0
800
קרדיט: bodyfit.co.il

שנת הקורונה עוד רגע מאחורינו רשמית, ועכשיו הגיע הזמן להסתכל על הדברים כמו שהם. אחרי כל כך הרבה זמן מבלי שתהיה לכם הזדמנות לעשות ספורט, הגיע הרגע שבו אתם צריכים לבחור נכון לטובת העתיד והגוף הבריא שלכם. ואנחנו, אנשי חברת בודי פיט, נשמח לעזור לכם לקבל את התנאים הכי טובים ליצירת אימונים מהנים במיוחד.

אחרי שנה של הפסקה – הגיע הזמן לקום מהכורסא!

ברור שבמהלך שנת הקורונה, היה קשה (ואפילו בלתי אפשרי) לנהל שגרת אימונים קבועה. סגירה ופתיחה של מכוני הכושר באופן לא צפוי, כמו גם הגבלות על תנועה של אנשים יחידים, יצרה ביקוש עצום אצל הישראלים לקבל שירותים של מדריך כושר אישי. ועכשיו, עם סיומה של המגיפה, כאשר יותר אנשים רוצים לחזור לשגרה בריאה, ברור שהבחירה במאמן איי היא אינטואיטיבית לרבים.

תכנון נכון של הדרך – יביא אתכם למטרה המיוחלת

היתרון הגדול ביותר של עבודה צמודה עם מאמן כושר אישי בראשון לציון, הוא היכולת להתאים כל אימון למצב הפיזי שלכם. כמובן שצריך להסתכל על התמונה הגדולה, ולבנות את המטרות ואת היעדים שאתם רוצים להשיג לאורך הדרך. אך בכל אימון מחדש המאמן יתאים את סגנון האימון למצב הגופני שלכם ויבצע שדרוגים והתאמות, כדי להוציא אתכם מחוץ לאזורי הנוחות הפיזיים. כך שבסופו של יום, כל אימון יהפוך לחוויה בלתי נשכח, שמותחת את הגבולות שלכם.

עבודה סיזיפית וארוכת טווח – היא לא עניין פשוט

כמו שאתם בוודאי יכולים לדמיין לעצמכם, אימון אישי לחיטוב ועיצוב הגוף הוא לא בדיוק פיקניק בפארק. אתם צריכים לעבוד קשה, בכל אימון מחדש כדי לשמר את היכולות שלכם ולהרחיב את טווח התנועה והעצימות של הפעילות שלכם. זו היא היציאה האולטימטיבית מגבולות המוכר והנוח, ולא תמיד יהיה פשוט לבצע את המשימה הזו לבדכם. כאן, נכנסות לתמונה היכולות של מאמן כושר אישי בכפר סבא שמלווה אתכם ברגעים קשים ולא פשוטים, ונותן לכם את כל הסיבות שבעולם להשקיע בגוף שלכם, לטובת עתיד בריא ומיוחד יותר.

אנו, אנשי צוות חברת בודי פיט, מלווים בשנים האחרונות מאומנים בכל רחבי הארץ בתהליכי עבודה והרזיה מקצועיים, שמבוססים על שנים רבות של עבודה מקצועית. אז אל תהססו לפנות אלינו ולבנות יחד את תוכנית העבודה המיוחדת שמתאימה לגוף שלכם ומאפשרת לכם לשמור על איכות החיים הטובה ביותר. לפרטים נוספים וליצירת קשר: 054-4946066.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here