דלתות פנים ומטבחים

0
1829
דלתות פנים ומטבחים
קרדיט: Pixabay

נראה כי כל מי שעובר לדירה חדשה, או שמחליט לבצע שיפוצים בדירתו נחשף לאותה דינמיקה ידועה.

משמעות הדברים היא כי ראשית המעשה מלווה ברגשות של משהו חדש ומלהיב, המלווה בפרפורי בטן כתוצאה מהתרגשות, ואז מציאת בעל מקצוע שמתמחר את עבודתו במחירים שפויים, ואז מציאת מעצבי פנים עם רקורד מרשים. עם התפרצות נגיף הקורונה ניכרת התבייתות של המון אנשים, מכורח המציאות, בביתם לזמן רב. כפועל יוצא, מרביתם נעשו כעין שפים. אם במעבר לבית חדש לא הקפדתם לתכנן היטב מטבחים, אבל כבר התרגלתם אליו, עד אשר מגיע הרגע שבו אי אפשר יותר להתפשר. המצב מחייב הבנת עיצוב של מטבח קטן, תוך כדי הפקה מקסימלית ממנו.

בשיפוץ או ברכישת בית צריך לתכנן מנעד רב של אלמנטים, כגון – חלונות, תאורה, מרצפות, סניטציה, ומה לא. מקום של כבוד תופסות דלתות פנים. הן אמונות על הפרדה בין החלק הפרטי בבית לבין החלק הציבורי בו. מטבע הדברים, לא רוכשים דלת פנים כל שנה, מה שמצריך בחירת בדלת פנים איכותית ביותר.

 

איך מתמודדים הכי טוב עם מטבחים קטנים?

עיצוב מטבחים קטנים בהחלט מאתגר, אך אפשר לתכנן אותו באופן שיתאים ושיפצה באופן המרבי על הצרכים של בני המשפחה. המטבחים הקטנים מחייבים התייחסות יוצאת דופן. הם צריכים להיבנות בצורה מדויקת ומושכלת, לא קיים בהם מקום לעשיית פשרה, כדי שניתן יהיה להפיק מהשטח הקיים שלהם את המקסימום. אפשרות אחת היא רכישת מוצרי חשמל יותר קטנים, אשר מותאמת לפרופורציות של המטבחים, ומותירה חלל משמעותי עבור פונקציות חשובות בהם, כדוגמת – תנור אפייה קטן, שדי בו לבני משפחה קטנה או לבני זוג בלי ילדים. בחירה מושלמת עבור מטבח קטן מתבטאת בסטייל מודרני, כי המאפיין שלו שהוא חף מכל אלמנט שלא חייבים אותו. כל פרט ופרט במטבח המודרני מסמל שימוש פונקציונלי, ללא נוכחות של פרטים קישוטיים שתופסים מקום.

מה הדרכים הכי נכונות לקניית דלתות פנים?

קניית דלתות פנים צריכה לתת ביטוי לפן העיצוב, בשל כך כי ריבוי של דלתות הפנים בנכס צריך להתכתב בהתאמה מיטבית עם הקו המנחה של העיצוב בו. את דלתות הפנים ניתן לבחור על פי חומרי הגלם שמהם הן מיוצרות, כמו למשל – עץ סנדוויץ', עץ מלא, פורמייקה, מהגוני, אם די אף, עץ אגוז, כמו גם עץ אלון, וכיוצא בזה. בחינת האיכות של חומר הגלם תלויה באופן ישיר לעלות שלו – ככל שהיא גבוהה יותר, כך העלות רבה יותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here