הכל אודות גירושים בעולם ההייטק

0
37
קרדיט: pixabay

ישראל, אומת הסטארט-אפ וההייטק. עם הרעיונות הגדולים, ההצלחות וההבנה שקריירה בהיי-טק היא רעיון מומלץ יותר, רבים מעתיקים את הקריירה שלהם מכל תחום אחר, להיי-טק עצמו. וכך, נוצרים לא מעט זוגות של הייטקסטים שנפגשים ונפגשות במסגרת העבודה, ומחליטים להקים משפחה. באופן טבעי, יחד עם אחוז החתונות הגבוה בתחום הייטק עולה גם אחוז גירושי הייטק שכן כפי שכולם יודעים, אחוז הגירושין בישראל הולך ועולה. עורך דין רוני מיור מתמחה בגירושין בתחום ההייטק, המלווים בסעיפים ונושאים שאינם מהווים חלק מתהליך גירושין רגיל. על כך, יעסוק המאמר שלפניכם.

במה גירושי הייטק שונים מכל תהליך גירושין אחר?

ההייטק בישראל הוא כנראה מהמפותחים בעולם כולו, והוא מוביל את המשק הישראלי קדימה בכל הכוח. הוא מאופיין במשכורות גבוהות, בונוסים, מניות וסביבות עבודה מיוחדות ומתקדמות. יחד עם זאת, שעות העבודה התובעניות מול המסך והנתק מהסביבה החברתית מחוץ למשרד, עלולים להוביל למשברים ואף גירושי הייטק במצבי קיצון. על כן, מצטרפים למשוואה נתונים שלרוב אינם לוקחים חלק בהליך גירושין רגיל; מימוש אופציות ומניות, מידת הצלחתו של סטארט אפ במידה ושני בני הזוג או אפילו אחד מהם הקים בעצמו, סוגיות שכר ורכוש שנצברים בשל השפע הרב, כל אלו הופכים את חישוב המזונות למסובך הרבה יותר. באופן טבעי, אם חלילה החלטתם גם אתם שהפתרון הטוב ביותר הוא להתגרש חלילה, אזי יש לפנות לעורך דין שמתמחה באופן ספציפי לא רק בגירושין, אלא בגירושי הייטק.

לשמור גם על הילדים

ומה קורה כאשר ישנם ילדים המעורבים בסיטואציה? הרי סביר להניח שהם הורגלו לאיכות חיים גבוהה במיוחד בזכות המשכורות הגבוהות של ההורים. על כן, בדרך כלל המזונות הנפסקים בתהליכי גירושי הייטק הינם גבוהים מהרגיל. עורך דין רוני מיור ייגש לכל תיק ברגישות הנדרשת, ויטפל בו באופן מדויק כך שהסיטואציה תיושב באופן המיטיב עם כל הצדדים והמשתנים שבמשוואה. ניסיונו הרב בתחום, לצד מקצועיותו והיכרות הן עם עולם המשפט והן עם תחום הייטק, מקנים לו את היכולת להמציא פתרונות יעילים ומקצועיים ברמה הגבוהה ביותר. הכל, כדי שההליך לא יהפוך לטראומתי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here