מחיקת חובות לבנקים

0
196
קרדיט Canva

מחיקת חובות לבנקים נעשית במסגרת תהליך מורכב הכולל פעולות משפטיות ואחרות. מומלץ לערב עורך דין כבר  בשלבים ראשונים של התהליך לטובת מניעת נזקים אפשריים. ניתן למחוק את מלוא החובות או את חלקם באמצעות הסדרים מול הבנק הנושה. ניתן לעשות זאת בהידברות ישירה או באמצעות פניה לבית משפט. משרד עורכי דין – מאיה לביא עוסק בתחום וניתן לקבל אצלו מידע רלוונטי.

מחיקת חובות לבנקים – באמצעות הליך משפטי

מחיקת חובות לבנקים כמו לנושים פרטיים ועסקיים אחרים ניתן לעשות בשיטות שונות. העניין הוא שהתמודדות מול מוסד פיננסי רב יכולות מעוררת אימה ועלולה לייצור טראומה. במיוחד, לאנשים מן הישוב שאינם מבינים בנושאים אלו. לעורך דין המכיר את המערכת קיימת היכולת להתמודד היטב. תחילה עליו לקבל מידע מהלקוח לגבי יכולותיו הכלכליות והכספיות, מצב בריאותו, נכסיו הכספיים, ההוניים והאחרים. בהסתמך על כל אלו ועל הוראות החוק הוא ינסה להגיע להסדר באמצעות משא ומתן ישיר. במקרים רבים מוכנים בנקים לוותר על חלק מהחוב ולסיים את הסכסוך. במקרים אחרים לא תהיה ברירה אלא לפנות לבית משפט לטובת הגעה להסדר מוסכם. גם לאחר פסיקת בית משפט וכאשר החייב אינו יכול לעמוד בהתחייבויותיו ניתן לבקש ממנו חדלות פירעון.

ייצוג וליווי

עורך הדין יפעל לטובת לקוח בכל סיטואציה על מנת לחלצו ממצבו. במקרה של חדלות פירעון למשל, הוא יגיש בקשה שאמורה להיעשות בנקיות כפיים ותוך כדי הצגת המצב האמיתי לאשורו. הסתרת פרטים משמעותיים עלולה לגרום לבית המשפט לפסוק נגדו ולעצור את ההליכים. לאחר בדיקת נאמן ואישור הבקשה ייצא ההליך לפועל. היתרון הוא שהסדר התשלומים תואם מאוד את יכולותיו הכספיות של החייב. כך הוא יוכל לצאת לדרך נורמטיבית חדשה.

משרד עם תשתית מעולה

משרד עורכי דין – מאיה לביא מתמחה בתחום ומומלץ לקבל ממנו שירות מקצועי עם יחס אישי. הוא כולל ניהול מו"מ, ליווי ככל הנדרש, מחירים נוחים ועוד. מנהלת אותו עורכת דין בעלת ידע רב וניסיון עשיר המגיעים, בין היתר, מעיסוק בתחום כשכירה במערכת הבנקאית והכרתה לעומק, ממתן שירות מעולה ללקוחות רבים לאורך זמן ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here