ייעוץ לפני חקירה-טיפים ראשוניים

0
439
ייעוץ לפני חקירה
קרדיט: canva

מקרים של חקירה במשטרה בעבור רבים מאיתנו יהיו מלווים בלא מעט תחושות לא נעימות, כל שכן לא רק תחושת המעצר ושהיית החיים שלנו אלא גם החדר החנוק בו מוטחות בנו האשמות שונות, עלול להוות טראומה לכל אחד ואחד מהנחקרים. על כן במקרים שכאלו בין אם בקבלת זימון ובין אם בהפתעה גמורה מומלץ לקבל ייעוץ לפני החקירה, על ידי עורך הדין פלילי מנוסה אשר יידע להדריך בצורה מדויקת ועקבית. לכן מומלץ במקרים שכאלו לא "לטמון את הראש בחול" ולהיבהל, אלא לפנות אל עורך דין בעל ניסיון רב בתחום הפליליים כמו עו"ד בנימין מלכא, אשר ייצר בשנים האחרונות שורה ארוכה של תיקים פליליים בצורה מוצלחת במיוחד.

כאשר מדובר במקרים של ייעוץ לפני חקירה, חשוב לזכור כי כבר בשיחת הטלפון במקרה של זימון טלפוני יש "לסחוט" כמה שיותר מידע שניתן, בין אם מדובר בחקירה באזהרה או חקירת בעלת אופי של עדות. מידע זה יעזור גם כן להתכונן אל החקירה, אך כאשר אנו שם חשוב מאוד לזכור להישאר בפוקוס ולא לענות בצורה מהירה ונחפזת אשר עלולה לעשות רושם של חוסר בטחון. לצד זאת חשוב לדעת שבמקרים בהן עולות הבטחות חשוב לזכור כי רק הבטחות המגיעות בכתב ובאופן רשמי, הינן הבטחות שיש לתלות בהן תקווה ובטח לא הבטחות כמו "תפליל את ההוא ותשתחרר". מקרים כאלו עלולים לעבוד בחלק מהמקרים בצורה ההפוכה.

ייעוץ מתקדם יותר

טיפים נוספים בעבור ייעוץ לפני חקירה יכללו כמובן תשומת לב רבה לתשובות של הנחקרים, כאשר תשובה מפורטת מידי, עלולה בסופו של דבר לשמש כנגד הנחקרים. טיפ לא פחות חשוב הוא כמובן להיזהר מתרגילי חקירה שכיחים, בין אם מדובר בשוטר טוב ורע או בראיות שאף פעם לא היו ובטח לא במקרה בו תגלו "חבר טוב" בתא המעצר שלכם. כל אלו עלולים להוביל לכדי הודאה, גם אם בצורה עקיפה וגם אם בצורה סמויה לחלוטין. על כן במקרים כאלו מומלץ לפנות אל עו"ד בנימין מלכא, המתמחה בתיקים פליליים מורכבים למדי.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here