מה מצפה לנו במהלך עבודת איטום מרתף?

0
381
קבלני איטום גגות
קרדיט http://mokeditum.co.il

מרתף הבית הוא אחד החללים החשופים ביותר לחלחול רטיבות ופגיעה באיטום. כדי למנוע נזק מתמשך, חשוב שנפעל במהירות וניעזר באנשי מקצוע אמינים. התהליך עשוי להיות מורכב ולעתים קרובות גם יקר, אך אם נגייס קבלן איטום מורשה ובעל ניסיון למשימה בהקדם, נצא הרבה יותר בזול מאשר תיקון הנזקים שאנו עשויים להתמודד עמם בהמשך הדרך. צוות "ידי זהב" מפרט כאן כמה דברים שכדאי לדעת על תהליך איטום המרתף שלך.

ליווי מקצועי מהערכת המצב ועד להשלמת האיטום

לפני שנצא לדרך ונתחיל באיטום המרתף, חשוב שנבחן תחילה מדוע הרטיבות מצטברת במבנה מלכתחילה. מכיוון שרוב המרתפים הינם תת קרקעיים, הם נוטים לצבור עודפי לחות. מים המחלחלים לקרקע וגשמים הנקווים בשלוליות, חודרים בסופו של דבר לקירות המבנה ועשויים לגרום לליקויים חמורים. ברוב המקרים. נקודות התורפה הראשונות יהיו מערכות ניקוז שנסתמו וגורמות להצפות, בידוד לקוי בפתחי המרתף וסדקים ביסודות המבנה. אבחון מדויק של מקורות הבעיה הוא המפתח לפתרון האידיאלי.

לאחר אבחון הבעיה, נתחיל בקרצוף יסודי של הקירות והרצפה. לאחר מכן, ייאטמו כל הסדקים והנזקים המבניים בקירות כדי למנוע חלחול חוזר. אנשי המקצוע שלך יעברו על פני כל מסגרות האלומיניום בפתחי המרתף ויבדקו האם קיימים נזקים בבידוד. במידת הצורך, תיושם שכבת סיליקון איכותי גם במסגרות על מנת למנוע חדירת רטיבות. כעת, לאחר שכל נקודות התורפה במבנה טופלו, נתחיל ליישם את שכבת האיטום עם חומר איכותי ועמיד למים המתאים עבור איטום מרתף.

עבודה יסודית תמנע עוגמת נפש גדולה בחלוף הזמן

כשזה מגיע לעבודות איטום, ישנו עיקרון אחד שמשותף לכל הפרויקטים, בין אם מדובר באיטום מרפסת מרוצפת או באיטום מרתפים – אין קיצורי דרך. עבודה יסודית, קפדנית ובסטנדרטים גבוהים תחזיר את עצמה שוב ושוב לאורך השנים כשהמבנה שלנו יישאר יבש חורף אחר חורף. אנו ב"ידי זהב" מאמינים כי הדרך הארוכה ביותר מתגלה בסופו של דבר כקצרה ביותר ומזמינים אותך לשתף פעולה עם אנשי מקצוע מובילים בתחומם. למידע נוסף, אנו מזמינים אותך ליצור עמנו קשר עוד היום במספר הטלפון שלנו ונשמח לעזור 050-5142914.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here