יש לכם מספר רכבים בחברה? אתם צריכים קצין בטיחות מתאים

0
215
קרדיט: CANVA

עד לא מזמן היה לכם רק רכב אחד או שניים בחברה? עכשיו, כשהחברה גדלה, המצב השתנה? אם כך, אתם חייבים להבין שגם ההתנהלות שלכם צריכה להיות שונה. מבחינת החוק אתם חייבים שיהיה לכם קצין בטיחות בתעבורה. חשוב להבין: זה לא עניין של החלטה אישית שלכם, שכן אם החוק קובע זאת ואם אתם רוצים לנהל את חברתכם בהתאם לחוק, אתם חייבים איש מקצוע כזה. אותו איש מקצוע שיהיה אחראי על העניין הזה יסייע לכם לנהל את הדברים בצורה נכונה. הוא יהיה אחראי גם על ניהול הנהגים וגם על ניהול הרכבים עצמם, כך שברור מדוע זה עניין מהותי.

קצין בטיחות כשירות חיצוני לחברה שלכם

אין לכם קצין בטיחות בתעבורה שעובד בחברה שלכם ומוסמך לכך? אל חשש, כי היום מדובר על שירות שתוכלו גם לקבל מבחוץ. כלומר, יש היום חברות שיכולות לספק לכם שירות כזה ולהעמיד לרשותכם קצין בטיחות בתעבורה שיהיה אחראי על כל מה שצריך. תחת האחריות שלו יופיעו לא מעט סעיפים, כמו למשל: לבדוק שהרכבים תקינים ולנהל את כל תיקי הנהגים בחברה. איש מקצוע כזה גם יתחקר מקרים שונים של תאונות שעלולות להתרחש והוא גם יהיה אחראי על ניהול הדוחות. בכל מה שקשור לרכבים עלולים להיות גם מקרים חריגים ודחופים. לכן חשוב שיהיה לכם קצין בטיחות שיוכל לטפל גם במקרים האלה. לא תמיד אפשר לצפות הכול מראש וחלק מהתפקידים של איש מקצוע כזה הוא לטפל במקרים החריגים.

ההחלטה מאיזו חברה לקבל שירות בתחום הזה

עשיתם חיפוש וראיתם שיש מספר חברות שמציעות שירות בתחום התעבורה? יש הרבה קציני בטיחות בתעבורה שיכולים להיות זמינים עבורכם ולנהל עבורכם את צי הרכבים? אם כך, טבעי שתרצו לבדוק על מי אתם סומכים וממי תרצו לקבל את השירות. ראשית, חשוב מאוד לברר שתקבלו את כל השירות הדרוש לכם תחת קורת גג אחת. שנית, רצוי מאוד לבדוק שאתם פונים אל חברה שניתן לסמוך על קציני הבטיחות שלה. מה חושבים על אותה חברה הלקוחות האחרים שהזמינו ממנה שירות של קצין בטיחות כזה? בנוסף, רצוי לבדוק גם על איזה עלויות מדובר. לא תמיד אם תשלמו על שירותיו של קצין הבטיחות מחירים גבוהים יותר זה אומר שהוא ייתן לכם שירות יותר מוצלח. אם חיפשתם חברה אמינה וטובה, פנו אל Jacobson, ויפה שעה אחת קודם. כאן יעשו הכול כדי לסייע לכם, והכול במחירים שנוחים לכל כיס.חייגו: 052-3010290

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here