לחגוג ולהתנתק בלי להתרחק מהבית

0
312
decorated-wall-by-white-flowers-bouquets_8353-10617

הילד או הילדה מתבגרים והגיע הזמן לחשוב על מקום לחגוג בו אירוע בלתי נשכח? לא חייבים לחשוב רחוק מדי, לפעמים הדברים הכי טובים נמצאים ממש קרוב אלינו, באזור נגיש ונוח להגעה לכל האורחים. היתרון של קיום אירוע על ציר מרכזי במקום שקרוב ומתאים לכולם, גם לכם וגם לאורחים הוא משמעותי. אולמות אירועים רבים ממוקמים בשולי העיר או בכלל באזורים כפריים. ""EVE אירועים הוא מועדון בת מצווה בתל אביב שכמובן ניתן לקיים בו אירועים שונים כמו ימי הולדת, ברית או בריתה ועוד. אם המיקום על ציר מרכזי בתל אביב מדליק  לכם נורה אדומה שנקראת חניה אז אל דאגה. כיוון שאנו אולם ותיק שקיים כבר מ 2005 דאגנו לאורחינו לחניון צמוד כך שגם בעיות החניה המאפיינות את העיר הגדולה לא צריכות להדאיג אתכם. כמובן שמיקום מעולה וחניה הם רק ההתחלה בחבילה המצוינת שאנו מציעים ללקוחותינו ולאורחי האירוע.

להפעיל, להצחיק ולשמח ילדים וגם מבוגרים

לאירועי בר או בת מצווה לרוב ישנו קהל אורחים מאוד הטרוגני, החל מסבים וסבתות דרך משפחה וחברים של ההורים ועד כמובן חבריהם של הילד או הילדה. כדי שאירוע כזה יהיה מוצלח צריך לחשוב על כל אחד מהאורחים ולהציע אטרקציות שונות וקולינריה שתתאים לכולם. לא כל מועדון בת מצווה בתל אביב מציע חבילה מגוונת אשר מטפלת בכל מה שקשור לצד הטכני, חבילה הכוללת הגברה, תאורה וגם דיג'יי ללא תוספת תשלום, מפעיל מקצועי שיודע לסחוף היטב גם ילדים- נערים שלא נסחפים בקלות. כמובן שחוץ מהמפעיל יש גם אטרקציות כמו אקס בוקס ופלייסטיישן, מקרנים, עמדת מגנטים חופשית, בלונים, שולחן סנוקר, קריוקי ועוד. בכלל אנחנו מאמינים בתפירת חבילה מותאמת אישית לכל לקוח, להורים וכמובן לבעל או בעלת השמחה שלגמרי צריך להקשיב לדעתם ורצונותיהם.

קולינריה ברמה הגבוהה ביותר

אחד הדברים הזכורים בותר באירוע אם לא הזכור ביותר הוא כמובן האוכל. גם כאן אנו ב""EVE אירועים מציעים לכם את הטוב והמגוון ביותר. אנו לא רק אולם אלא ממש מסעדה לאירוע קטן. התפריט שלנו הוא תפריט שף שמכבד גם את המסעדות הנחשבת ביותר. היום ישנה מודעות רבה בכל הקשור לקולינריה. התפריט שלנו מותאם לכל בקשה, בכשרות גלאט, בין אם ישנם צמחונים בקרב האורחים, טבעונים או רגישים לגלוטן וכו'. לכן, זה הזמן להפסיק את החיפוש המעייף אחר אולם לאירוע שלכם. אנו ב""EVE אירועים עומדים לרשותכם בכל שאלה ובקשה ונשמח לבנות ולתכנן יחד איתכם את אירוע החלומות שלכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here