לא מפספסים מוצרים שהם חובה להצלת חיים

0
620
מפוחים לתעשייה
קרדיט https://sphere-eng.co.il

מפוחי עשן הם מוצר חובה בכל בית עסק. עם ענייני בטיחות לא כדאי להתעסק, יש לספק שירותי בטיחות הכי אופטימליים שיש בבתי עסקים למיניהם. אחת מהדרכים שממש מצילי חיים היא התקנה של מפוח עשן. מפוחי עשן מצילי חיים. בעת שריפה הם עוזרים לפנות עשן וחום אל מחוץ לבית העסק כך שיחד עם פתרונות כיבוי אש זמינים או עד שמכבי אש מגיעים, הם לגמרי עושים את העבודה. אל תהססו ליצור קשר עם חברה שמבינה באוורור תעשייתי ובפרט כזה שמציל חיים ואל תחסכו כסף על בטיחות. שימו לב לחומר ממנו עשוי המפוח, כזה שעמיד לחום, ולמיקום ההתקנה שיעזור לתפקוד אפקטיבי של המפוח. מפוחי עשן יכולים לסייע רבות במצבים שלא היינו מתארים לעצמנו שנגיע אליהם והם מוצר חובה בכל בית עסק או מפעל.

אוורור ושינוע של חומרים על ידי מכשור מתאים

למפוחים תעשייתיים יש מגוון רחב של שימושים בתהליכי הייצור. ראשית ניתן להשתמש בהם על מנת לשנע חומר או אבק ממערכת היצור. ניתן להשתמש בהם עבור אוורור כללי של המפעל. נין גם להתקין אותם על מנת לקרר מכשירים שונים בתהליכי ייצור שונים שפולטים חום. יש לבחור את המפוח התעשייתי המתאים ולקחת בחשבון את הפרמטרים השונים על פיהם נבחר את המפוח הנכון ביותר. לדוגמה, יש להתחשב בסוג הגז או החומר אותו צריך לשנע ממקום למקום, יש להכיר את תכונות החומר, כלומר האם הוא קורוזיבי, נפיץ או אולי משהו אחר. בנוסף, יש לבדוק כמה מהחומר נרצה לשנע ומהי חשיבות השינוע והמרחק אותו צריך לשנע. לרוב, מפוחים תעשייתיים צריכים להתאים לתנאי עבודה קשים ולעבודה של עשרים וארבע שעות ביממה.

כולם רוצים לנשום אוויר נקי

בשנים האחרונות המודעות לאיכות הסביבה ולשמירתה הולכת וגוברת. אחת מהדרכים לשמור על אוויר נקי היא על ידי שימוש במסנן אוויר. למעשה ניתן להשתמש במסנן אוויר בכל מקום שנרצה. למרות זאת, יש מקומות שהחשיבות של תחלופת אוויר וסינון שלו היא חשובה בהרבה, כמו לדוגמה בבתי מפעל, מקומות עבודה, מסעדות, בתי שימוש ועוד. בחברה של ולדימיר קוניצין- פתרונות אוורור תעשייתי תקבלו ייעוץ והכוונה לגבי פתרונות אוורור וסינון למיניהם ותמצאו את זה שמתאים ביותר עבורכם ובמחיר המשתלם ביותר.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here