התקנת דשא סינטטי- טיפים והמלצות

0
580
קרדיט: www.tagel-haaretz.co.il

כשאתם רוצים לעצב את החצר והמרפסת, קחו בחשבון שרבים בוחרים היום דווקא בדשא מלאכותי. למוצר  יתרונות רבים וברורים כגון העמידות לאורך שנים והחיסכון בעלויות. התקנת דשא סינטטי אינה מורכבת במיוחד, אך על מנת לעשות זאת בצורה הטובה ביותר מומלץ להיעזר באיש מקצוע. תגל הארץהמשתלה שמתקינה לכם את כל הציוד הנדרש לחצר המושלמת!

ישנם מספר שלבים, החל מבחירת הדשא ועד להתקנתו.  נזכיר כי יש מגוון סוגים וגווני צבע. ניתן לשלב מספר גוונים כדי ליצור את המראה הטבעי ביותר שניתן. שימו לב כי גווני דשא כהים ביותר  מתחממים ועלולים אף לגרום לכוויות. אם הדשא חשוף לשמש ישירה וחזקה כדאי לשקול צבעים בהירים יותר. חשוב לבחור את גובה הסיבים, סיבים קצרים נשחקים אחרי זמן קצר, על כן הם פחות מומלצים. סיבים ארוכים, יכולים להיראות לא טוב ולתת לדשא מראה מלאכותי, לכן רצוי לבחור אורך טוב באמצע. שימו לב שאתם משאירים מקום לפתחי ניקוז. ללא פתחי ניקוז, יוצף הדשא מדי חורף ויהפוך לשלולית. לאחר כל זה, מגיע שלב ההתקנה. התקנת דשא סינטטי כוללת כמה פעולות פשוטות. יש לנקות את השטח ומומלץ אף לתחום מסביב עם חצץ. לאחר מכן פשוט פורשים, מדביקים את המרבדים ומקבעים. על אף שזה נשמע פשוט, כדאי לעשות זאת עם גנן מקצועי שיגרום לחצר או למרפסת להיראות הכי טוב אפשר!

מחיר

המחיר משתנה בהתאם לסוג הדשא הנבחר ולגודלו. כשאתם בוחרים התקנת דשא סינטטי בידי איש מקצוע, אתם מקבלים מספר שירותים. הגנן יספק את החומרים ואת הדשא עצמו. מעבר לכך, תשלמו על הזמנת מנוף וכמובן תהליך ההתקנה. אנשי מקצוע רבים נותנים תעודת אחריות למספר שנים, כך שתוכלו להיות בראש שקט. המחיר משתנה מחברה לחברה ותלוי פרמטרים נוספים דוגמת מידת הנגישות לגינה ועוד.

להזמנה

אם אתם מעוניינים ברכישה של תחליף דשא והתקנתו כדאי שתיכנסו לאתר של תגל הארץ החנות המובילה בארץ לציוד לגינה. קבלו הצעת מחיר ותוכלו עוד היום לצאת לעבר גינה יפיפייה ונוחה!

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here