להרגיש יפות (וגם יפים) עם טיפולים לא פולשניים

0
512
קרדיט: freepik

מי מאיתנו לא מכירה את המשפט שאמרו הסבתות ולפעמים אפילו האימהות ש "להיות יפה זה כואב"… באמת בעבר שינויים קוסמטיים ומתן מראה מחודש וצעיר יותר לעור דרש טיפולים כואבים ופעמים רבות גם ניתוחים שנחשבים לטיפולים פולשניים עם זמן התאוששות שיש לקחת בחשבון. מילוי קמטים בפנים בעזרת חומצה היאלורונית הוא דוגמה לטיפול המחולל שינוי משמעותי בעור הפנים, גורם להחלקת הפנים ולקבלת מראה צעיר יותר וזאת ללא כאבים או פעולות דרסטיות. אצלנו בסבטלנה קוסמטיקס תוכלו ליהנות ממילוי באמצעות חומצה היאלורונית הנעשה בצורה מדויקת וקפדנית והתוצאות הן מצוינות. השימוש במכשור חדשני, חומרים איכותיים והניסיון הרב שצברה הקוסמטיקאית סבטלנה ריימן המנהלת את המכון מבטיחים הרבה לקוחות מרוצות (וגם מרוצים).

למתוח את הפנים בלי מתח מיותר

כאמור, בעבר הדרך להעניק לעור מראה מתוח, מהודק וצעיר יותר היתה באמצעות ניתוח. אין ספק שלניתוח, גם אם פשוט יחסית, יש חסרונות. לניתוח יש קונוטציה פחות נעימה, תחושה של טיפול רפואי ולא טיפול קוסמטי מפנק. היום יש דרכים להגיע לאותן תוצאות מבלי לעבור את תופעות הלוואי והתחושות הלא נעימות של ניתוח. מתיחת פנים טבעית בדרכים פשוטות ונוחות יותר הופכת את הכל לידידותי יותר. גם המחירים של טיפול טבעי ללא ניתוח יהיו מתאימים לאנשים רבים יותר. הקוסמטיקה הפרא רפואית בה מתמחה סבטלנה ריימן מצאה דרכים אחרות לבצע את מתיחת הפנים ולהגיע לתוצאות משמעותיות עם מראה טבעי לחלוטין וזאת ללא צורך בהתערבות כירורגית מיותרת.

יש לכם מראה כועס? יש פתרון

ככל שאנחנו מתבגרים נוצרים לנו בפנים אותם קמטים קבועים אשר לא רק מעלימים מן המראה החלק והנעים אלא אף משווים לנו הבעות פחות נעימות. קמטי כעס וזעף, אותם קמטים אנכיים במצח הם דוגמה לכך. היום כבר ידוע הפתרון להחלקת אותם קמטים שנוצרים מעודף פעילות השרירים באזור: הזרקת בוטוקס. היום אנשים רבים נעזרים בבוטוקס כדי להיראות חלקים, יפים ונינוחים יותר. למרות שהשימוש בבוטוקס הפך להיות טיפול שגרתי ממש, עדיין חשוב לעשות הזרקות בוטוקס במכון המתמחה בתחום ושעובדיו עברו את כל ההכשרה הנדרשת. עדיין יש לזכור שבוטוקס הוא סוג של רעלן ולכן חשוב לעבוד איתו בצורה נכונה ומדויקת. כשכמות הבוטוקס נכונה ומדויקת הוא משתק את שרירי הפנים במידה המתאימה, כזו שתיצור מראה חלק אך לא קפוא או המראה המתפלא. כמויות לא מדויקות באופן משמעותי יכולות לגרום לנזק ולכן אל תתפשרו, עשו את הטיפול רק במכון מקצועי כמו סבטלנה קוסמטיקס.

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here