למה מומלץ להיעזר בייצוג משפטי בעבירות סמים?

0
994
למה מומלץ להיעזר בייצוג משפטי בעבירות סמים?
קרדיט: Pixabay

נכון להיום, החוק הישראלי אינו עושה הבחנה בין סמים "קלים" ו"קשים" ובנסיבות המתאימות, גם על אחזקה של מריחואנה, אנו עשויים להישפט לעונש כבד. גם אם עבורנו נראות עבירות אלו פעוטות, הרשעה בפלילים בעבירות סמים עשויה לטרוף את כל הקלפים ולחולל טלטלה משמעותית בחיינו. על אף השיח הרווח על לגליזציה, חשוב שניקח את הדברים במלוא הרצינות ונקבל את הסיוע המשפטי המתאים כדי להתמודד עם החשדות נגדנו.

פקודת הסמים המסוכנים התשל"ג-1973, מגדירה כל שימוש, אחזקה או סחר בחומרים המצוינים בתוספת הראשונה לפקודה כעבירה פלילית. תחת הגדרה זו, כל אדם המגדל צמח המהווה סם מסוכן, מחזיק בו בביתו, צורך אותו וסוחר בו עשוי למצוא את עצמו מתנהל במסגרת משפט פלילי ולעמוד בפני עונשים כבדים שעשויים להגיע עד 20 שנות מאסר בפועל. על אף שעל הנייר אין הבחנה בחומרה בין סוגי הסמים, ההבחנה המשמעותית ביותר שכן עומדת היא בין אחזקה לשימוש עצמי ובין אחזקה למטרות סחר, כאשר סחר בסמים מהווה עבירה חמורה בהרבה. בין אם נחשדת באחזקה לשימוש עצמי או למטרות סחר, עו"ד נדב גרינולד עומד לרשותך וילווה אותך עד תום ההליכים. לאורך הדרך, נגייס את כל המאמצים על מנת לתת לך הגנה ראויה ולהבטיח כי הצדק ייעשה.

ניסיון רב שנים בעבירות סמים

לא כל עורך דין פלילי הוא בהכרח עורך דין סמים. המומחיות והבקיאות של עורך דינך בסוג העבירות, בדינים החלים, בתקדימים משפטיים רבים ובסוגיות הבוערות בתיקים מסוג זה יקבעו במידה רבה את סיכוייך להוכיח את חפותך או לכל הפחות להפחית משמעותית את העונשים הצפויים לך. כשזה מגיע להיכרות מעמיקה עם תיקי סמים, עו"ד נדב גרינולד הוא הכתובת הטבעית שלך. תחת ניהולו, זכו חשודים רבים בסמים לאורך השנים לייצוג מסור, עם זמינות גבוהה ואוזן קשבת ותוך עבודה משפטית יסודית ומעמיקה שאפשרה ללקוחותיו לקבל הזדמנות לתיקון ולהימנע מעונשים מופרזים.

עתידך תלוי בהגנה המשפטית שלך

כעורך דין עם ניסיון רב שנים, עם תואר שני במשפטים מאוניברסיטת חיפה ורקורד הצלחות נרחב, מציע לך עו"ד נדב גרינולד כתובת מקצועית באיכות בלתי מתפשרת לניהול התיק הפלילי שלך. ההיכרות עם מגוון תיקים פליליים מורכבים – החל בעבירות תקיפה ואלימות ועד עבירות הונאה – עומדת לרשותך הגנה משפטית המציבה את הזכות להליך הוגן ואת חזקת החפות כנר לרגליה. לתיאום פגישת ייעוץ, אנו מזמינים אותך להתקשר עוד היום למספר הטלפון 077-9969352.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here