תהליך עיצוב נכסי יוקרה – שלב אחרי שלב

0
894
קרדיט: pixabay

ההקמה של נכס חדש היא משימה שמלווה בכל כך הרבה עבודה. אבל אם יש מקום אחד שבו אתם רוצים וצריכים להאציל סמכויות לאנשי המקצוע, בוודאי שמדובר על עיצוב הפנים של החלל. לרוב האנשים אין מספיק ידע אודות עולמות עיצוב הפנים, ולכן הפנייה לעזרתה של מלי לוי אלבוים – תכנון ועיצוב פנים, היא החלטה אינסטינקטיבית ונכונה במיוחד.

חשיבה על תהליך העיצוב – בהתאם לדרישות הלקוח

עיצוב בתי יוקרה הוא תהליך שבו אתם מבקשים להשקיע את כל המשאבים שלרשותכם, בכדי לגור בנכס שעונה על כל החלומות של המשפחה. הן מבחינה הנדסית והן מבחינת המראה של חלל הפנים. בעוד שבנושאי ההנדסה והבטיחות של המבנה, יש לכם מעט מאוד אפשרויות בחירה, וכל הכוח נותר בידי המקצוענים. בתחומי עיצוב הפנים, טווח האפשרויות הוא אין סופי והבחירות שלכם הן אלו שיקבעו את המראה של חלל הפנים.

מציאת חומרי הגלם אצל ספקים מצוינים

בהנחה שבחרתם לצאת לתהליך המבוסס על עיצוב מודרני של חלל הפנים, ישנו קו עיצובי ברור שבא לידי ביטוי בבחירת חומרי הגלם שאיתם תעבדו. כלומר, גם היציאה לחיפושים אחרי ספקים היא ממוקדת מטרה. כמובן שבעבודה עם מעצבת הפנים, תהליך החיפושים יהיה מהיר יותר. שכן למעצבת יש את הקשרים המתאימים והיא יכולה לעזור לכם לבחור את סוגי החומרים ואת העיצובים שמתכתבים עם העיצוב הכללי שאתם מבקשים לייצר.

פיקוח הדוק על תהליך ההקמה של הנכס

ברגע שהכול מוכן, יש תוכניות וחומרי הגלם כבר בדרך לאתר הבנייה, המעצבת נכנסת לשלב שבו היא מפקחת על תהליך ההקמה. למשל, טיפול בתהליך עיצוב כפרי יחייב את המעצבת לבחון את איכות ההתקנה של מוצרי העץ בחלל הפנים של הבית. ואם חלילה יש תקלה או אי התאמה לתוכנית המקורית, המעצבת תוכל לעלות על הבעיה בין רגע ולבצע תיקון בו במקום. כך שאתם לא תמצאו את עצמכם מתמודדים עם בעיות לאחר סיום העבודות בבית המגורים, מה שיעלה הרבה יותר כסף וזמן ממה שאתם יכולים להרשות לעצמכם לבזבז.

היכולות המקצועיות והמיומנויות של מלי לוי אלבוים – תכנון ועיצוב פנים, מאפשרות ללקוחותיה להנות מעיצובים מיוחדים וייחודיים בכל נכס שאתם רוצים להקים. אחרי שנים של עבודה מקצועית והיכרות עם הטרנדים הכי חמים וחדישים בעולמות העיצוב, מלי מסוגלת ליצור לכם את סביבת המגורים האידיאלית למשפחה שלכם. לפרטים נוספים וליצירת קשר עם צוות החברה: 054-4620273.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here