לפעול עכשיו, לפני שיהיה מאוחר מדי

0
25
קרדיט canva

התמכרות, היא בראש ובראשונה, אירוע בו המכור מזיק לעצמו. אבל, באותה הנשימה, אנחנו מדברים על סיטואציה אשר בכוחה להשפיע על כל המעגלים הקרובים למטופל, על מרקם היחסים שלו בינו ובין הסביבה הקרובה, במקום העבודה ועוד. טיפול גמילה מהימורים הוא חשוב כל כך, משום שאנחנו חייבים לזכור כי התמכרות ואובדן שליטה, יכולים להשפיע לא רק על הנעשה עם המטופל היום, אלא, להתמכרות הללו יכולות להיות השלכות כלכליות, מרחיקות לכת. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי להצליח ליצור מרחב בטוח לשינוי. ההתבודדות במרכז ייחודי, מתחם לא שיפוטי ובעיקר, מוגן מפני השפעות סביבתיות, הוא כבר המקום הנכון לשינוי עמוק ואמיתי.

מה התפקיד שלנו ומה התפקיד שלכם

אנחנו לוקחים בחשבון את העובדה כי לרבים יש מחשבות לא חיוביות על מרכזי גמילה בדרך כלל. אבל במרבית המקרים, אנחנו על מקום שונה לחלוטין ממה שאתם וודאי מדמיינים בראש. מוסד גמילה הוא מקום נעים לעין, אסתטי, מואר וכזה המוקף באנשי צוות טיפולי. אנחנו כאן כדי לאפשר לכל מטופל ומטופלת לעבור את המסע שלהם. אנחנו מכירים בכך שההתמודדות היא אף פעם לא פשוטה. כל אחד המעוניין לעבור תהליך דרמטי, חייב למצוא בתוכו את הכוחות לצאת למאבק על חייו, זה לא תמיד קל. אבל כאשר מקבלים עזרה, הכל הופך הרבה יותר פשוט. אנחנו פה משום שאנחנו מחזיקים בכלים מקצועיים ליצירה של שינוי אמיתי ועמוק. אתם כאן, משום שאתם אלו אשר יכולים לשתף אותנו בבעיה המתחוללת. דעו, זה אמנם צעד מורכב ולא פשוט, אבל להזעיק עזרה, זה השלב הראשון והחשוב ביותר בתהליך. אנחנו כאן כדי לתת הכוונה מקצועית ולשתף אתכם בהערכת המצב שלנו, כפי שאנחנו רואים לנכון.

מי שמאמין לא מפחד

המציאות היא תמיד מורכבת ומה שנראה על פני השטח, יכול להעלות תחושות קשות של דאגה וחשש. אבל חשוב לזכור, האמונה היא המפתח להצלחה. היאחזות באמונה, תעזור לכם להכיר ביכולות שלכם מחדש ולהבין איך אתם יכולים להוביל שינוי אמיתי וחשוב כל כך.

אנחנו פה משום שאנחנו מאמינים בכוחו של האדם להשתנות. מחלה בנפש היא מחלה לכל דבר, אבל לאחר ההחלמה, אתם תגלו כי המטופל מוצא בתוכו כוח אותו לא הכיר מעולם. אנחנו כאן משום שאנחנו מביאים את התקווה לעתיד טוב יותר. אם אתם צריכים עזרה, אם יש לכם שאלות ואם אתם מחפשים אוזן קשבת, אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here