מה כדאי לדעת לפני בדיקת דירה לפני מסירה?

0
38
קרדיט: Pixabay

אם אתם עומדים בפני מכירה של דירה מכל סיבה שהיא. בין אם אתם רוצים לעזוב את הדירה שלכם ולעבור לגור במקום אחר, בין אם אתם רוצים לשפר את מצבכם הכלכלי או אם מדובר על דירה בירושה, הרי שמדובר על תהליך לא פשוט. נכון, תמיד נדמה כאילו דווקא רכישה של דירה היא פעולה מורכבת ומסובכת, אבל האמת היא כי גם מכירה של דירה יכולה להפוך לאתגר לא קטן. בדיקת דירה לפני מסירה תאפשר לכם להבין היטב מה מצבו של הנכס. אולי תרצו לערוך שיפוצים כאלו ואחרים כדי להעלות את הערך של הנכס ואולי תרצו לציין את הליקויים הללו באוזני הקונים כדי להימנע מתביעות. כך או אחרת, כדאי לכם לשמוע  על השירות הזה ועל היתרונות שלו.

מה נברר עם בדיקת דירה לפני מסירה

בדק בית תמיד כולל בחינה של הנתונים הבאים:

  1. בחינה של מערכת האינסטלציה: נרצה להבטיח כי אין תקלה אותה אנחנו לא מכירים וכי אין צפי לליקוי עתידי אשר יתגלה בעתיד.
  2. בחינה של מערכת החשמל: כמובן, אף אחד לא רוצה למסור דירה בה מערכת החשמל עלולה לסכן את הדיירים. בדיקת דירה לפני מסירה היא קריטית בעניין הזה.
  3. נבדוק את המבנה עצמו: גם חומרים עמידים מפני שחיקה יכולים להישחק לאורך זמן. זה טבע העולם. לכן אנחנו תמיד נרצה לבחון את המבנה עצמו כדי להבין האם ישנם ליקויי בניה אשר צריכים למשוך את תשומת ליבנו.
  4. איטום: רטיבות החודרת לתוך מבנה יכולה לעשות לא מעט נזק. כדאי לברר האם בעיה מהסוג הזה קיימת הלכה למעשה.

לבחור אנשי מקצוע ולהוריד אבן מהלב

בדיקת דירה לפני מסירה מסייעת לכם פעמיים. קודם כל, כאמור, ברגע בו אתם מציגים את הנתונים בצורה מסודרת, אתם מוגנים מפני תביעות עתידיות. אף אחד לא רוצה למכור את הדירה של סבתא שלו ותוך זמן קצר לגלות כי עליו לשלם על שיפוץ יקר ללא התרעה מראש. שנית, הבדיקה עוזרת לכם לקבל את התמונה המלאה. כך תוכלו להחליט את ההחלטות הנכונות לכם.

חברת 'בוני עמים', מלווה אינספור ישראלים בבדיקות מהסוג הזה. נשמח להיות שם גם עבורכם.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here