מה קורה כשמגישים לכם דוח תנועה?

0
291
קרדיט Canva

נהגים רבים מזלזלים ברגע שבו הם מוצאים דוח תנועה אצלם על שמשת המכונית או כאשר מגישים להם אותו ביד, או שולחים בדואר. הדוח עצמו יכול להוות בעיה רק אם מתעלמים ממנו ומזלזלים במה שאפשר לעשות בו ואז לחטוף את המהלומה כאשר הקנס תופח או כאשר מתחילים לשלוח לכם התראות למיניהן או כאשר אתם צוברים נקודות שלא ידעתם אפילו שנוספו לכם רק כי התעלמתם מכך. חשוב גם לומר שיש לא מעט מקרים שבהם הדוח בכלל לא מגיע ליעדו משום שנשלח בדואר ואתם כבר לא גרים שם ולא עדכנתם כתובת או שהדוח נשמט מהתיבה ועוד מיני סיבות שיכולות לגרום לאובדן הדוח. במקרים כאלה אין לכם אפילו הזדמנות לטפל בכך מהר ומוקדם ככל האפשר באמצעות עורך דין תעבורה בחיפה ולכן יש לטפל בהשלכות שבאות לאחר מכן. עו"ד אלי אנושי מטפל בכל מקרה של דוח שאפשר להפריך אותו או לברר מה אפשר לעשות כנגדו כדי לבטלו.

מה עושים עם הדוח?

דוחות שמזמנים אתכם למשפט בגלל העבירה יש לשכור עורך דין תעבורה בירושלים על מנת לייצג אתכם בהקדם ולנהל את המשפט. אם אפשר להוכיח שהדוח ניתן לכם שלא בצדק אפשר לעשות זאת גם בבית המשפט, אבל זה דורש עבודה מדויקת ויסודית על מנת להתחיל להוכיח את העובדה שהדוח ניתן לכם שלא בצדק או לא לאדם הנכון. במקרים שבהם הדוח מחייב קנס אפשר לבדוק אותו ואת הנסיבות שבהן הוא ניתן. במקרים רבים אפשר גם להוכיח שלא ניתן בצדק או בעזרת ראיות מוצקות אם אתם תצליחו להוכיח זאת בעצמכם. כך שלא כל דוח שניתן הוא מקרה סגור שעובד נגדכם אם אתם מפעילים את עורך הדין הנכון שיכול לעשות זאת למענכם.

להתייחס לעבירות תנועה בכובד ראש

זה נשמע כמעט קל מדי כאשר מגישים לכם דוח תנועה ולא מטפלים בו במהירות כי יש קנס, אבל בסופו של דבר כשהדוחות מצטברים והופכים לנטל שעלול לשבש את החיים שלכם ולצבור לחובתכם נקודות, תתקשו גם להצליח למחוק אותם בזמן. ואז, כל רישום כזה נגדכם שמצטבר מפחית את הסיכוי שיזכו אתכם או יקלו אתכם בעתיד בעבירות תעבורה יותר חמורות. בעניינים כאלה חשוב לטפל מהר, כפי שיודע גם עוה"ד ושופט התעבורה בדימוס אלי אנושי המנוסה בתיקון מקרים כאלה שנראו אבודים מראש. צלצלו אל עו"ד אנושי בהקדם 050-5738228

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here