מעצבת פנים בקריות

0
331
קרדיט https://kerrenor.co.il/

המעבר לבית חדש או שיפוץ הבית הנוכחי הם רגעים גדולים ומורכבים בחיים. פעמים רבות מדובר בפרויקטים ארוכים ולעתים מתישים. יש כל כך הרבה החלטות שצריך לקבל, אנשי מקצוע שצריך להזמין והוצאות, בעיקר הוצאות. לעתים, הבחירה במעצבת פנים מקצועית נדמית כמותרות עבור עשירים בלבד. אך כיום, גם במחירים נגישים ניתן ליהנות מהעין של מומחית בתחום העיצוב. אם אתם מחפשים מעצבת פנים בקריות כדאי שתכירו את סטודיו קרן אור- אדריכלות ועיצוב פנים משרד המאגד בתוכו את כל שירותי העיצוב הנדרשים.

מעצבת פנים בקריות – הרבה יותר מרק אסתטיקה

כשאנו מדברים על עיצוב פנים, מדובר על הרבה מעבר לבחירת רהיטים ואופן סידורם בחלל. מעצבת פנים בקריות, בחיפה ובכל מקום אחר, אחראית על תכלול הפרויקט של עיצוב הבית. פעמים רבות כדי למקסם את יתרונות החלל, אנו נדרשים לערוך שינויים והתאמות. על כלל שינויים אלו אמונה מעצבת פנים מקצועית, אשר פעמים רבות תדע לקשר אתכם לאנשי מקצוע שונים בתחומי השיפוצים והאינסטלציה. בתחום העיצוב, נקפיד לעבוד עם תוכנית עבודה מסודרת הכוללת דד-ליין לסיום הפרויקט ומגבלת תקציב. תוכנית העבודה מוגשת אליכם לאישורכם, טרם תחילת הפרויקט, כך שאתם כלקוחות, שותפים מלאים לדרך- אנחנו רק מוציאים את החזון שלכם לפועל.

טיפים לבחירה

בתחילת תהליך עיצוב הבית, לעתים ניתקל בלקוחות מבולבלים ומוצפים במידע חדש. כשאתם ניגשים לבחור מעצבת פנים בקריות שימו לב לכמה דגשים, כדי לקיים בחירה מוצלחת. הטיפ הראשון הוא לערוך סקר שוק. בדקו, היכנסו לאתרים, תשאלו חברים ותעשו שיחות טלפון. הבחירה מבין מבחר אופציות, יכולה להיות מעט מבלבלת, אך חשוב לוודא בתחום קריטי כזה שאנו עושים בחירה המדויקת לצרכים שלנו ולהיקף הפרויקט בו אנו מעוניינים. מעבר לכך, אל תתביישו! בקשו לראות תיק עבודות במהלך פגישת הייעוץ, כדי להתרשם מעבודות קודמות של איש המקצוע. וודאו כי יש התאמה לסגנון העיצובי אותו דמיינתם. לבסוף, הפרויקט ליצירת בית החלומות יכול לארוך לא מעט זמן, שימו לב שאתם בוחרים אדם שיש לכם כימיה ותקשורת טובה אתו. זהו משתנה קריטי להצלחת הפרויקט.

יוצאים לדרך משותפת

אל תהססו. הגיע הזמן שלכם לחיות בבית כמו שמגיע לכם. קבעו עוד היום פגישת ייעוץ אצלנו, סטודיו קרן אור- אדריכלות ועיצוב פנים. המשרד שלנו נודע בעיצובים אסתטיים ומלאי חיות המותאמים באופן מדויק לבעלי הבית. אנו מתחייבים להפוך את המרחב שלכם לבית החלומות שתמיד רציתם. חייגו עוד היום 052-8521529

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here