נזקי גוף – הדברים שכדאי להכיר

0
347
תביעות תאונות עבודה
yuvalor-law.com

אנשים רבים מתמודדים עם נזקי גוף במהלך חיים שנגרמו בגין מגוון רחב של גורמים – רשלנות רפואית, תאונות עבודה, תאונות דרכים או אפילו בעקבות רשלנות של גופים כאלה ואחרים. לעיתים בעקבות הפגיעה אותם נפגעים יתמודדו עם נזקים לטווח ארוך ואף עם נכות לצמיתות, כמו גם פגיעה בכושר עבודתם לצמיתות או באופן זמני, מה שמוביל לפגיעה כלכלית. לכן, בעזרתו של עורך דין לנזקי גוף ניתן לתבוע את הגוף שגרם לנזק, כמו גם את הביטוח הלאומי במקרים מסוימים או חברת ביטוח פרטית בה אתם מבוטחים על מנת לקבל את הפיצויים שמגיעים לכם. חשוב מאוד לזכור שלפעמים קשה להוכיח בבתי המשפט או מול חברת ביטוח את הנזק שנגרם והשלכותיו לכן חשוב לפנות מההתחלה אל עורך דין לנזקי גוף על מנת שילווה אתכם אל מול המערכות הבירוקרטיות והמסובכות.

עו"ד מומחה לביטוח לאומי- בשביל מה צריך אותו?

אף על פי רבים חושבים שהביטוח הלאומי ישלם להם באופן אוטומטי את כל דמי הביטוח המגיעים להם כחוק אם רק יגישו את הטפסים הנכונים, בפועל לא כך הדבר. במקרים רבים יתכן והביטוח הלאומי יסרב לשלם את דמי הביטוח והפיצויים המגיעים לכם כיוון שלא השתכנעו שאכן אתם זכאים לקבל אותם, שהפגיעה שאתם מתארים אכן התרחשה, או שבכלל נפגעתם מלכתחילה. לכן, יש להיוועץ בשירותי עו"ד ביטוח לאומי על מנת שילווה אתכם לאורך כל התהליך הבירוקרטי מול המוסד לביטוח לאומי ויסייע לכם למצות את זכויותיכם ולקבל את הפיצויים שמגיעים לכם במידה ואתם מתמודדים עם נכות, תאונת עבודה או כל תאונה עצמית אחרת.

תאונות עבודה – לפנות אל המומחים בתחום

במקרים רבים פגיעות גוף יתרחשו דווקא במקום העבודה, ותצטרכו לתבוע או את הביטוח הלאומי כמו גם את חברת הביטוח של המעסיק. במקרים כאלה יש טפסים שצריך למלא, ורצוי להיוועץ בעורך דין המתמחה בהגשת תביעות תאונות עבודה כבר בראשית הדרך שיוכל להסביר לכם בדיוק איזה תיעוד צריך לבצע ואיזה טפסים צריך למלא. למשל אם נפגעתם במקום העבודה, גם המעסיק שלכם צריך למלא טופס באותו רגע כדי לאשר שאכן התאונה התרחשה- וטופס זה עובר גם למוסד לביטוח הלאומי ואף בתביעה מול חברת הביטוח מאעם המעסיק יבצעו בכך שימוש. אלה דברים שלא כל אחד יודע ולכן חשוב מאוד לדבר עם עורך דין מנוסה שניהל אירועים תאונתיים מורכבים ושיתן לכם יעוץ משפטי כדי לוודא שתקבלו את מלוא הפיצוי המגיע לכם, שלפעמים יכול להיות מדובר בעשרות ומאות אלפי שקלים- תלוי בגודל התאונה ובהשלכות שלה על עתידכם.

אם אתם צריכים ייעוץ משפטי ועזרה מעורך דין המתמחה בעניינים אלה, עורך הדין יובל אור ישמח לעמוד לשירותכם לכל דבר שתצטרכו, ולייצג אתכם בתהליך מול הביטוח הלאומי, חברות הביטוח, המעסיקים או גופים פרטיים. ליעוץ ללא התחייבות עו"ד יובל אור 052-303-0007

אין מאמר זה מהווה יעוץ משפטי וכל מקרה לגופו יש לפנות לקבלת יעוץ משפטי פרטני בהתאם לנסיבות

לשון המאמר מופנית ללשון זכר ונקבה כאחד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here