עו"ד גירושין-בשביל מה?

0
253
עו
קרדיט: canva

בישראל ובעולם כולו ישנם לא מעט זוגות אשר מוצאים את עצמם מחליטים לפרק את השותפות ביניהם, לעיתים שותפות זו עלולה להימשך זמן רב ולכלול ילדים, כספים ומגוון נכסים. מקרים שכאלו וגם מקרים של נישואים קצרים, דורשים התערבות מקצועית של עו"ד גירושין אשר יוכל לעשות סדר בין כל סידורי החלוקה המתקיימים במקרים שכאלו. בין אם בני זוג מבקשים לבצע משמורת משותפת ובין אם הילדים מבקשים לגדל אצל הסבתא, חשוב יהיה לבצע הסכם גירושים או לפחות לסכם על גובה הוגן של תשלום מזונות. על כן בעבור מקרים שכאלו, מומלץ להיוועץ עם משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ', המתמחה בדיני משפחה מעל לשלושים שנים.

קשה נורא לפרק תא משפחתי, שלא לדבר על פיצול של כל ההון אשר נצבר יחדיו ובמיוחד כאשר לא קיים הסכם ממון בין בני הזוג, הפירוד הזה עלול להיות מורכב. ראשית כל עם קיום חוק איזון משאבים המורה על חלוקה שווה בין רכוש בין בני הזוג, כל צד יבקש למשוך אל הצד שלו "מעט" יותר מהמגיע לו. כמובן שלכל צד יהיו את הטענות שלו, ועל כן עו"ד גירושין מצוין ידע לשמור ולעיתים אף לקחת את המגיע לצד אותו הוא מייצג. בנוסף ניתן יהיה לחסוך לא מעט כאב ראש בעזרת הכנה של הסכם גירושין בעזרת עורך דין מיומן, אשר יידע לשלב את בקשות שני הצדדים בין אם בהסדרי הראייה, תשלומי המזונות וכל זאת מבלי להגיע אל כותלי בית המשפט.

לא להתמודד עם זה לבד

הליכי גירושין עלולים לא פעם להיות ארוכים ומתישים, לא רק זאת הם עלולים להכיל גם לא מעט אמוציות וללא עצה נכונה של עו"ד גירושין גם להיגרר אל שורה של טעויות וסנקציות מצידו של בית המשפט. על כן גם אם הצדדים מבקשים "להפריד" כוחות בצורה מבוקרת וטובה וגם אם לא קיימת הסכמה בסיסית, מומלץ לקבל ייעוץ מקצועי ואחראי לאורך כל הדרך על מנת להתמודד בצורה ראויה ונכונה. ולשם ייעוץ מעולה מומלץ לפנות אל משרד עורכי הדין אלינור ליבוביץ'.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here