עיצוב פנים בתים פרטיים-לכל סוגי הבתים

0
600
קרדיט: arc-the-hen.co.il

בשני העשורים האחרונים אפשר לראות התעוררות די מלהיבה בכל הקשור לסגנונות לבוש, סטייליניג בייתי וכמובן עיצוב פנים בתים פרטיים ואפילו חללי עסקים שונים, החל מסטודיו עבודה ועד חנויות בגדים לילדים  ומבוגרים. אך מבלי לקפוץ אל ההיסטוריה העיצוב המרתקת של העולם המערבי, חשוב להכיר גם את האלמנטים השונים שיש לקחת בחשבון בזמן שיפוץ ועיצוב מחדש של הבית או חדר הילדים, ולא אנו לא מתייחסים רק להגדרה התקציבית שרובנו הגדול מכיר ויודע כי יש לתכנן זאת. לכן אחת העצות היא לפנות אל משרד עיצוב פנים מקצועי כמו משרד אדריכלות חן, המציע ניסיון עשיר בעיצוב בתים במגוון רחב של סגנונות שונים ומטריפים.

נהוג לחשוב כי עיצוב פנים בתים פרטיים הינו נחלתם של בתים גדולים במיוחד, החל מבתים בני 150 מטרים ומעלה, אך תפישה זו הינה שגויה מיסודה. ראשית כי עיצוב וסדר של הבית יכול להיעשות בכל גודל, בין אם בביתנו קיים בריכת שחייה ובין אם אנו מפנטזים על במבטח המשתרע על פני עשרים מטרים. רעיון העיצוב בבתים איננו נשען רק על גודל הבית, אלא על שילוב של פריטים שונים החל מאופי הריצוף ועד לצבע הקירות השונים.

עיצוב חכם ומקצועי ידע להפוך גם דירה בת שמונה מטרים לחלל מעוצב וייחודי, כך למשל חדרי ילדים הופכים בשנים האחרונות לחדרי טיפוס, חדרי הורים הופכים לסוויטות ארבעה כוכבים וכל זאת במינימום עיצוב, שיפוץ ורכישה של פריטים.

נקודות עיקריות

עיצוב פנים בתים פרטיים יכול להיעשות בכל חלל כמו שציינו, אך מלבד חשוב כי יתקיים חיבור בין בעלי הדירה או מבקש העיצוב לבין המעצב עצמו. כך חווית העיצוב לא רק תוכל להתקיים בצורה יעילה ואפקטיבית הן מבחינת עיצוב והן מבחינת שימוש פרקטי בבית, אלא גם חוויה מהנה שתעזור לנו גם לתחזק רמת סטיילינג גבוהה גם שנים לאחר מכן.

על כן אחת ההמלצות יהיה כמובן משרד אדריכלות חן, שיוכל להעניק לא רק ליווי אישי מקצועי אלא גם יחס אישי ברמה הכי גבוהה.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here