עורכי דין לענייני משפחה בחיפה

0
71
קרדיט - Canva

עורכי דין לענייני משפחה בחיפה מטפלים במגוון רחב של סוגיות: צוואות, כולל התנגדויות למתן צו קיום צוואה ומצד שני הגנה על צוואה; אפוטרופסות; גירושין, לרבות התייחסות ספציפית למזונות (ילדים ו/או אישה), כתובה, זמני שהות וחלוקת הרכוש; ועוד. עו"ד בראל לאניאדו התמחה ועוסק אך ורק בתחום המשפחה, ומושיט שירות קשוב, רגיש ומועיל במיוחד.

מתי חשוב במיוחד להיעזר בשירותי עורכי דין לענייני משפחה בחיפה?

* סכסוך בין יורשים – לא מעט משפחות, כולל כאלה שהיו מלוכדות מאוד, התפרקו עקב סכסוך בעקבות ירושה. עורכי דין מנוסים יודעים לגשר בין הצדדים ולהוביל לפתרון שיספק מענה הולם לאינטרסים של כולם.

* ניסיון להברחת נכסים – החוק קובע כי נכסים משותפים לבני זוג יחולקו שווה בשווה במקרה של גירושין (אלא אם כן כמובן ישנו הסכם ממון תקף). כשאחד הצדדים מנסה להסתיר מהצד השני נכסים, על-מנת לא לחלוק אותם, נדרשת התנהלות משפטית תקיפה, מהירה ומדויקת – ולכן נדרשים שירותים של עורך דין מיומן בתחום זה.

* ניכור הורי – מצב מתסכל במיוחד שמחייב שימוש בכלים משלל תחומים, לרבות התחום המשפטי. בפרט חשוב לפעול לשינוי המשמורת, ולחילופין ניתן להפחית את גובה המזונות במקרה של ילד סרבן.

* חשד לזיוף צוואה – וגם כשישנו חשש מבוסס להפעלת לחץ לא הוגן על עורך הצוואה, כך שהיא הוטתה.

* צוואה הדדית – צוואה שבה שני בני זוג קובעים כיצד יחולק רכושם בתרחישים שונים, גם כשאחד מהם יהיה עדיין בין החיים וגם לאחר ששניהם ילכו לעולמם. עקב המורכבות, מומלץ בחום לא לנסות לערוך צוואה כזו לבד.

לעמוד לצד המשפחה ברגע מכריע

עורכי דין לענייני משפחה בחיפה מתגייסים לעזרת אדם ברגעים לא פשוטים עבורו. בין אם מדובר במהלך לביטול צו קיום צוואה, בין אם על הפרק פירוק שיתוף במקרקעין במסגרת הליך גירושין ובין אם תהליך מינוי אפוטרופוס – בכל מקרה נדרשת רגישות מרבית. עו"ד בראל לאניאדו מתנהל מתוך הבנה מלאה לצורך זה, כמו גם לחובת המקצועיות והאחריות שבטיפול בכל הסוגיות המשפחתיות. ההיכרות שלו עם בתי המשפט לענייני משפחה כמו גם עם בתי הדין הרבניים תורמת אף היא לאיכות השירות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here