פסל ייחודי שאין לאף אחד אחר

0
379
קרדיט https://www.studio16.co.il/

במדינת ישראל, כמעט בכל משפחה יש אדם שנפטר בטרם עת בעקבות מקרה טראגי כמו תאונת דרכים, פיגוע או כחלק משירותו הצבאי. בעקבות כך, רבות מתוך אותן משפחות מעוניינות להנציח את זכר בן משפחתן, לעיתים גם בסמוך לאזור התאונה או האסון, והן פונות אל אנשי מקצוע ואמנים אשר מתמחים בעיצוב ופיסול פסלים בעיצוב אישי. הפסלים יכולים להוות אמירה חברתית המשולבת יחד עם אמירה עיצובית, ולהעניק כבוד לנופלים, כמו גם להנציח את זכרם ואף לעורר מודעות חברתית לנושאים שונים כמו נהיגה בטוחה לצורך הדוגמה.

איזה פסלים בעיצוב אישי יוכלו להתאים לכם?

על מנת שתוכלו לבחון יותר ברצינות את האפשרות של ספסלים מעוצבים, כדאי יהיה להגדיר תחילה את הדברים. למשל, האם אתם מחפשים פסל בעיצוב אישי להנצחה במקום ציבורי? האם אתם מעוניינים להוסיף אנדרטה מיוחדת למקום מוכר בעיר? או אפילו פסל ייחודי בבית הקברות? בנוסף, האם כאשר אתם חושבים על פסלים בעיצוב אישי יש סכום שברור לכם שלא תרצו לחרוג ממנו? קחו בחשבון את כל הנתונים האלה, כי הם ישפיעו על הבחירה שלכם. שימו לב גם לפרטים השונים כמו: מה צריך להיות הגודל של הפסל? והאם אתם רוצים שהוא יהיה עשוי מחומר מסוים ובצבע מסוים שיבלוט בשטח? ככל שתדעו לומר בצורה מדויקת יותר מה אתם מחפשים, כך החיפוש יהיה פשוט יותר.

מאיפה אפשר להזמין?

מעולם לא יצא לכם לדבר עם מישהו שהזמין פסל בעיצוב אישי? כדאי שתכירו את סטודיו 16, כי כאן מחכה לכם הטוב ביותר בתחום הזה. סטודיו 16 זה המקום הנכון להזמין ממנו סוגים שונים של פסלים בעיצוב אישי. לכן ברור מדוע, בין אם אתם יודעים מה אתם מחפשים ובין אם אתם זקוקים לעזרה בבחירה, כאן אתם בידיים טובות. התקשרו עוד היום ותוכלו לבחור את הפסל המושלם עבורכם. בנוסף, בסטודיו 16 יעשו הכול כדי שתצאו מרוצים וכל פסל שתזמינו כאן יהיה איכותי ויחזיק מעמד לשנים רבות. חייגו עוד היום: 0544256477 או למספר 0548126003

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here