פתרונות הצמחייה האידיאליים למשפחות עסוקות

0
305
Credit: Pixabay.com

לעתים קרובות, יש לנו כל מני שאיפות כשזה מגיע לעיצוב הבית וחוויית המגורים, שנראה שאנחנו פשוט לא מצליחים לממש. לעתים קרובות, הסיבה לכך היא שגרת החיים העמוסה. לא תמיד קל לנו להכיר בעובדה שאורח החיים שלנו עומד בדרכנו למימוש הציפיות מהבית שלנו. אם כבר זמן רב רצית להכניס יותר צמחי בית לאורח החיים שלך, אבל לחץ הזמן מקשה עליך לדאוג להשקיה, דישון וטיפוח, יש לנו חדשות טובות בשבילך: יש לא מעט דרכים ליהנות מכל העולמות. מעציצי פוטוס שישגשגו גם בחדרים החשוכים ביותר ועד לפתרונות ללא השקיה, אלו כמה מהמוצרים שיהפכו לך למלא את הבית בצמחיה במינימום השקעה.

לכסות את החצר במדשאה חסכונית

אין הרבה דברים שמשדרים איכות חיים כמו מדשאה ירוקה ורחבת ידיים בקדמת הבית. המכשול העיקרי שמרתיע בעלי בתים רבים, הוא דרישות התחזוקה הקפדניות שהדשא יכול להביא עמו. רובנו מעדיפים לא להיכנס לדילמה שבין השקעת זמן ועבודה רבה בהשקיית, כיסוח וגיזום הדשא באופן קבוע ובין ההוצאות הגבוהות שבשכירת שירותי גינון ופשוט לוותר על התענוג. רגע לפני שנרים ידיים, כדאי לדעת שהיום ניתן להשיג עבור דשא סינטטי מחיר משתלם וליהנות מתוצאות איכותיות מאי פעם.

עם זאת, לא חייבים ללכת רק על פתרון מלאכותי כדי לחסוך במים ובעבודה. עציצים כמו מונסטרה או סנסיווריה ישגשגו בבית שלך גם אם נשקה אותם אחת לשבוע-שבועיים וניתן לגדל אותם גם בחדרים אליהם כמעט ולא מגיע אור שמש ישיר. אם רק נחפש אחר הפתרון הנכון ונקבל ייעוץ ממומחים, נגלה שיש לא מעט צמחים שנוכל לשלב בבית שלנו, גם אם אין לנו רגע אחד פנוי.

נשמח לייעץ לך לכל אורך הדרך

הצוות המקצועי של משתלת תגל מציע מגוון פתרונות לגינה ולבית שיתאימו לכל אורחות החיים והצרכים האישיים. נשמח לייעץ לך בתהליך הרכישה ולאתר את המוצרים שיאפשרו לך להכניס עוד צבע ועניין לבית שלך. לפרטים נוספים ולמענה על כל שאלה, אנו מזמינים אותך להתקשר עוד היום למספר הטלפון 054-5470267 ונשמח לסייע לך בכול.

 

 

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here