רשת מחסני השוק, תשווק בכל 62 סניפי הרשת ובחנות האונליין, מארז 15 סופגניות במחיר של 19.90 ₪, מתומחר לפי 1.30 ₪ לסופגניה, ללא כל התניית רכישה

0
513
קרדיט צילום יחצ- מחסני השוק

כמו כן, לקוחות אשר ירכשו בסניפי הרשת ב- 75 ₪ ומעלה יוכלו לרכוש את אותו מארז    ב- 9.90 ₪ – 0.66 אגורות לסופגניה אחת, תחת הגבלה של מארז אחד ללקוח

בהנהלת הרשת מסבירים את התמחור הנמוך ושובר השוק, ביבוא מיוחד מפולין ומסבירים שלצד סופגניות אלו, קיימים מותגים נוספים בדרגות מחיר שונות על מנת לתת לצרכן את חווית הקניה הטובה ביותר ולאפשר לו אלטרנטיבות בחירה בין המותגים השונים

רשת מחסני השוק,תשווק בכל 62 סניפי הרשת ובחנות האונליין, מארז 15 סופגניות במחיר של                        19.90 ₪- מתומחר לפי 1.30 ₪ לסופגניה ללא כל התניית רכישה. כמו כן, לקוחות אשר ירכשו בסניפי הרשת ב- 75 ₪ ומעלה, יוכלו לרכוש את אותו המארז ב- 9.90 ₪- 0.66 אגורות לסופגניה תחת הגבלה של מארז אחד ללקוח.

מהנהלת רשת מחסני השוק, נמסר "זה לא סוד שמחירי הסופגניות מאמירים משנה ושנה וכחלק משלל פעולות שאנו עושים לאורך כל השנה, על מנת להציע אלטרנטיבות ללקוחותינו, החלטנו לייבא סופגניות פרימיום מפולין במחירים שאין להם אח ורע בשוק. אין ספק שאלטרנטיבות היבוא עשויות לאפשר מחירים תחרותיים, לצד מותגים ותיקים וטובים לא פחות שיש להם גם במה ברשת שלנו. המוטו המוביל אותנו לאורך כל שנות פעילותנו היא לתת את אופציית הבחירה לצרכן. מחובתנו לאפשר חלופות הכי טובות בכל קטגוריה כך שכל אחד יבחר בעצמו מה לצרוך. ככל שהאלטרנטיבות רבות יותר כך חווית הקניה מושלמת לאין ארוך".

רשת מחסני השוק, בבעלות משפחות נעמן וכהן, היא אחת מרשתות השיווק הגדולות והמובילות בישראל ומונה 62 סניפים ברחבי הארץ. הרשת מפעילה מועדון לקוחות פעיל המונה קרוב לחצי מיליון לקוחות.

  אודות רשת מחסני השוק

רשת מחסני השוק, הנה רשת שיווק מובילה בבעלותן ובניהולן של משפחות נעמן וכהן, אשר הוקמה לראשונה בשנת 1996 בעיר באר-שבע. הרשת מונה כיום 62 סניפים בפריסה ארצית מצפת ועד אילת.  בשנת 2019 רכשה הרשת את פעילותה של רשת קו-אופ ובכך הפכה לרשת השיווק בין הגדולות והמובילות בארץ. סניפי קו-אופ הוסבו לסניפי "מחסני השוק בשבילך".

רשת מפעילה אתר סחר מתקדם במקביל לסניפיה וכן, מציעה כרטיס אשראי עצמאי wincard+ בשיתוף חברת max, המשלב הטבות כלליות ומבצעים אטרקטיביים של הרשת. מחסני השוק, מפעילה מועדון לקוחות חזק ופעיל המונה כחצי מיליון לקוחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here