צו הגנה בית משפט לענייני משפחה

0
781
צו הגנה
Credit: Pixabay.com

צו הגנה הוא צו המונע קרבה או כניסה של אדם מסוים אל האדם שהוציא נגדו את הצו. מדובר בהליך משפטי שמטרתו להגן על אנשים פרטיים, בעלי עסקים או קרובי משפחה של אדם שעלול להסב להם נזק ממשי, ובעיקר על מנת למנוע מקרים מצערים של אלימות במשפחה העלולים להסתיים באסון.

את הצו הזה כל אחד יכול להוציא תחת כללים ותנאים מסוימים שמערכת המשפט רואה לנכון על מנת להוציא צווים אלו. אם אתם או קרוביכם זקוקים להוציא צו הגנה באופן בהול, מומלץ לעשות זאת רק בהנחיית עו"ד מוסמך ומקצועי בנושא זה. אצל משרד עו"ד ונוטריון דויד יוסף תוכלו לזכות בסיוע והכוונה לגבי כל ההליכים הנוגעים בתהליך זה של הוצאת הצו וכל המשתמע מכך.

אילו תנאים וכללים יש למלא לפני שמוציאים צו הגנה?

  • ניתן להוציא את צו ההגנה בזמן סמוך לביצוע המעשה האלים, התוקפני או המסוכן כלפי התובע.
  • העבירות בגינן ניתן להוציא את הצו כוללות בין היתר אלימות פיזית, אלימות מינית, התעללות נפשית ממושכת, פגיעה ממשית ומוכחת באופן שמסכן את חייו של המתלונן או פוגע באיכות חייו באופן ניכר.
  • ניתן לבקש הוצאת צו ההרחקה גם אם יש סיכוי סביר שאכן התוקף הפוטנציאלי עלול לעשות את המעשים התוקפניים בזמן הקרוב.
  • אפשר להוציא את הצו כנגד בני משפחה על כל סוגי הקרבה, כולל בן או בת זוג בהווה או בעבר, סב, הורה, דוד, גיס, ילד, ועוד סוגי קרבה השייכים לקטגוריות אלו. כמו כן, כן אין הבדל בין זכר או נקבה לעניין התוקף.
  • ייתכן ובהרבה מאוד מקרים בני המשפחה ירצו לטפל בתוקף ולשלוח אותו למוסד גמילה מאלימות ושליטה בכעסים. בית המשפט יכול לחייב את האדם בסדרה של טיפולים למענו ולמען קרוביו.

אל תחכו לרגע האחרון

לצערנו הרב אירועי אלימות מכל סוג שהם אינם נדירים והרבה מהם מסתיימים בתוצאות טראגיות. ניתן למנוע את המוות הבא. זקוקים לקבל עזרה, סיוע והתייעצות לגבי הוצאת צווי הרחקה, מניעה והגנה? פנו אל עו"ד ונוטריון דויד יוסף ותקבלו יחס אישי ומקצועי בנושאים אלו.

לעו"ד ונוטריון דויד יוסף יש ותק וניסיון רב שנים בתחומים רבים של טיפול במקרי אלימות במשפחה, צווי הרחקה ומניעה ועוד.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here