קרטונים בעיצוב אישי

0
164
קרדיט CANVA

חלק משמעותי מהחוויה של הלקוח, המקבל מכם סחורה, נוגעת לכל מה שנמצא מסביב לשימוש במוצר עצמו. כמו שאתם וודאי יודעים, זה לא מספיק לייצר את המוצרים הטובים והמתמקדמים ביותר, אם אתם רוצים להגיע לתוצאות, אתם צריכים להשקיע גם במיתוג המוצר שלכם. קרטון ממותג הוא אמנם לא בהיכרח יעשה שינוי בהזמנה הנוכחית, הרי הלקוח כבר הזמין את המוצר. אבל, אין ספק כי קרטון מסוגנן ואריזה יפה, יתרמו לחווית המשתמש של הלקוח ויעודדו אותו לרכוש מכם עוד ועוד מוצרים גם בהמשך. אם אתם מחפשים מי שיקחו את הדרישות שלכם ויפיקו עבורכם מוצרי אריזה באיכות גבוהה, ממותגים עם הלוגו שלכם, הרי שהגעתם למקום הנכון.

מה חשוב לדעת לפני היציאה לדרך

אנחנו כאן כדי ליצור עבורכם קרטון העונה לדרישות שלכם. אגב, אנחנו גם יכולים להפיק למענכם, קרטונים, בגודל ספציפי, בהתאם לצרכים שלכם בדיוק. אבל, לפני שהמושכות עוברים לידיים שלנו, יש בכל זאת כמה דברים שעליכם לעשות.

  1. להכין את הגרפיקה מראש: כמובן, לא נוכל להפיק עבורכם קרטון כזה כל עוד לא נקבל את הקובץ עם הגרפיקה שלכם. קחו בחשבון כי הלוגו חייב להתאים לפרופורציות של הקרטון עצמו. כלומר, גם אם הלוגו שלכם מכיל מילה אחת, גם אם מדובר על לוגו מנימליסטי, הרי שכדאי לשבת עם המעצב ולחשוב על הפרופורציות של האריזה מראש.
  2. קחו בחשבון את כל הפרטים בשביל להעצים את החוויה של המשתמש: הקרטון עצמו הוא רק חלק מהאריזה. חשוב לשים דגש על מה שקורה בתוך הקופסא, ברגע בו הלקוח פותח את האריזה. אנחנו צריכים לקחת בחשבון את האיכות של חומרי האריזה והאם הם שומרים על הסחורה בצורה הטובה ביותר וכן הלאה. אנחנו כאן כדי לעזור לכם, אבל תמיד טוב להישאר מעורים בכל הפרטים.

עכשיו אנחנו נשמח לשמוע מכם

התפקיד שלנו הוא לייעץ לכם במקומות הנכונים ולעשות כל מאמץ כדי שהשירות אותו תקבלו מאיתנו, יהיה השירות הטוב ביותר שאנחנו יכולים לספק עבורכם. התפקיד שלכם, לעומת זאת, זה פשוט לפנות אלינו. למה לא לעשות זאת עכשיו?

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here